LV RU
www.sudzibas.lv Itella SLIKTS SERVISS

Itella - SLIKTS SERVISS

Tieši tāda pati situācija. Saskaņā ar manā epastā pieejamo informāciju, mana paciņa no Vācijas 06.07.2020 plkst. 08:37 ir ievietota piegādes transportlīdzeklī. 06.07.2020 13:32 ir ieraksts, ka "traucējošu ārēju apstākļu rezultātā saņēmēja adresē sūtījumu piegādāt nebija iespējams.

Vai kurjers nevarēja ienākt pa vārtiem un piezvanīt pie durvīm? adrese taču norādīta, biju mājās. pie tam 06.07.2020 nesaņēmu nekādu ziņu par to, ka gaidāma piegāde!? zvanīju uz itellu, lai noskaidrotu paciņas atrašanās vietu un kad varu saņemt, tur pateica, ka jāpagaida, atzvanīšot. atzvanīja gandrīz pēc stundas un pateica, ka diemžēl nevarot sazvanīt kurjeru... tākā kurjeru nevar sazvanīt, tad piegāde iespējama tikai 8.07.20. nopietni? nevienai citai piegādātāju firmai nav tik slikts serviss. nevar pat kurjeru sazvanīt.. ļoti slikti!

07.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 07.07.2020

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Komentāri (2)

O Oscar 09.07.2020

sen jau zināms, ka par itella sliktāku kompāniju grūti atrast

K Kk8 16.07.2020

Man ir identiska situācija. Visu dienu atsēžu mājās pa tukšo! Ne zvans, ne ziņa par to kas un kā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes