Itella - Itella

31. Janvārī man pienāca sms par to, ka mana paciņa ir ievietota smartpost otrā Rīgas galā, tā kā šāda situācija jau bija radusies iepriekš, pati uzreiz 31. Janvārī piezvanīju klientu servisam, lai vienkārši noskaidrotu, kā izvairīties no līdzīgas situācijas turpmāk, jo uz iepakojuma bija norādīts pareizs pasta indekss un rajons.

Klientu servisa pārstāve paskaidroja, ka viņu sistēmā norādītā iela uzreiz parādās tikai Mārupes reģionā tāpēc paciņa aizsūtīta tur un pati piedāvāja, ka paciņu pārvedīs kaut kur tuvāk man.

Kāda es biju dura, ka noticēju, ka Itella varētu kaut ko tādu atrisināt! Tikpat labi itella varētu paziņot, ka pirmie uzbūvēs raķeti, kas sasniegs mēnesi...

Klientu servisa aģente arī laipni norādīja, ka varu turpmāk ignorēt ziņas par paciņas saņemšanu, bet lai sēžu un gaidu zvanu no kurjera.

Too good to be true!

Protams, ka neviens kurjers man nepiezvanīja;
protams, ka paciņu man neviens neatveda.
Protams, ka paciņa jaunā tuvākā smartpost terminālī neviens neielika.

Kad 5 dienas bija pagājušas sāku uztraukties un attiecīgi pati sazinājos ar klientu servisu rakstveidā.

2 dienu šurpu un turp sarunā, kur man atvainojās lūdz iedot pareizo piegādes adresi, ko es arī izdaru + arī pieliku klāt screen shot ar karti un sarkanu punktu, kur dzīvoju, izrādās, ka paciņa esot visu laiku bijusi noliktavā un tā kā kopš saņemšanas brīža esot pagājušas 14 dienas (šodien ir 8 februāris, sms atsūtīts 31. Janvārī) un neesot bijusi iespēja ar mani sazināties, tagad ir aizsūtīta atpakaļ.

Es saprotu, ka itella viss ir vienalga, es saprotu, ka laikam šim uzņēmumam gribas apsteigt Latvijas pastu savā piegādes kvalitātē, bet vismaz Latvijas pasts nemelo, kamēr šeit - neesot iespēja sazināties? Es atvainojos...

Es ceru, ka šim uzņēmuma vadītājām ir tiešām prieks pašam par savu uzņēmumu un kvalitāti.
Es nekad brīvprātīgi nebūtu izvēlējusies šī kantora pakalpojumus.

Tā kā pati vadu klientu apkalpošanas komandu ar 200 cilvēkiem, tad turpmāk likšu visiem sazināties ar itella, lai iemācītu kā nevajag apkalpot klientus.

Esmu gatava novadīt privātu bezmaksas konsultāciju šī uzņēmuma vadībai par to, kā:

1. Nesolīt ja nevar izpildīt
2. Nemelot
3. Uzņemties atbildību par savām kļūdām

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 11.02.2022

Cien. Ineta,
Lūdzu atvainojiet par sagādāto negatīvo pieredzi. Diemžēl tika pieļauta jauna darbinieka kļūda, kā rezultātā Jums tika sniegta maldīga informācija. Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, šobrīd Jūsu sūtījums ir veiksmīgi piegādāts.
Ja Jums ir nepieciešama papildus palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected].

Vēlreiz izsakot patiesu atvainošanos ar neērtībām un novēlot veiksmīgu turpmākp pieredzi ar mūsu uzņēmumu,
Itella Klientu atbalsts

I

Komentāri (1)

T Tavs Naidnieks 12.02.2022

Esmu strādājis itellas kantorī,miskaste.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes