www.sudzibas.lv ITdesign Neprofesionāla attieksme

ITdesign - Neprofesionāla attieksme

Pasūtīju pie šī zīmola 2 kleitas. Atbraucot uz nomērīšanu, paņēmu līdzi kleitu (gaišu) , ko tur pirku iepriekš, jo vienu gribēju identisku, tikai lielāku. Prasu par cenu abām kleitām. Ja iepriekš pirku pa 80€, tagad vienas kleitas šūšana ir 120€, jo audumiem Cenas augušas, būs pielaikośana utt. Labi, prasu vai var dabūt atlaidi, ja šuju 2 kleitas. Man pasaka, ka atlaide būs. Palūdz, lai iemaksāju avansu 50€. Ko arī pārskaitu. Pielaikošanas dienā redzu, ka gaišajai kleitai ir cits tonis (tumšāks) . Prasu, kapēc cits? Neesot pamanīJusi, un tas ko gribēju vairs nav pieejams. Pieveru acis uz toni, jo kleita piediegta, lai gan būtu biji jauki iepriekš atsūtīt ziņu, ka tonis, ko vēlējos nav un var piedāvāt citu. Izrunājam visas nianses. Pienāk diena, kad varu braukt pakaļ kleitām. Tajā pat dienā pusotru stundu pirms man jabūt tām pakaļ, man raksta, vai piekrītu, ka gaišajai kleitai, kuru gribēju identisku, piekrītu, ka mežģīni šuj mazliet savādāk. Uzrakstīju, ka nē, gribu kā bija iepriekšējai. Prasu par summu, lai zinu, cik sagatavot. Man uzraksta, ka jāmaksā 190€ (klāt pie avansa) . Rakstu, mēs taču sarunājām, ka būs atlaide. Uz ko man atbild veco dziesmu - audumi dārgi, bija pielaikošana. Varot iedot simboliski 5€. Noklusēju. Atbraucu pēc kleitām. Mēru gaišo. Krūtīs par šauru, sānos veidojas kunkuļi, jostas vieta aizmugurē sašūta augstāk kā priekšpusē. Zīmola vadītāja ieva un šuvēja to visu redz. Mēģina kaut labot, bet saprot ka īsti nevar. Kopumā kleita man par šauru, galīgi nav tas ko pasūtīju. Mēru otro kleitu (melnu) . Pieejot pie spoguļa, uz auduma redzu melnu vertikālu svītru. Audums samts. Paberzēju ar roku, varbūt pāries. Nekas nemainās. Ieva arī redz. Iedod šuvējai, lai aiznes izgludina. Gan jau izgludināsies. Kādu laiku nenāk. Ieva uziet pie šuvējas. Atnes kleitu, Saka neko neredz. Pieeju pie loga, protams, svītra nav pazudusi. Acīmredzot, auduma brāķis. Saku, ka redzu. Viņa arī redzot. Saka, izmazgāśu, gan jau pāries. Prasu, vai viņa dod garantiju? Protams nē. Esmu šokā par radušos situāciju. Saku, ka tādas kleitas pirkt nevaru. Atvadoties, ieva Saka, ka pēc nedēļas atgriezīs samaksāto avansu. Pēc aptuveni 2st viņa man raksta, ka piedāvā melno kleitu nopirkt ar atlaidi. Atsaku, jo ne tāpēc es gāju sev šūt kleitas, lai beigās nopirktu ar brāķi. Sākās personiski apvainojumi, ka man esot tāda politika, visur staigāt un pasūtīt kleitas un pēc tam tās nepirkt. Ka es nesadarbojos utt. Pēc visa šī, piedāvāja labot kleitas, un, pēkšņi, gaišo kleitu uzšūt man vēlamajā tonī. Jūs nopietni? Un, ja nepiekritīšu labojumiem, avansu man neatgriezīs. Un vispār, lai es šo visu neuztverot personiski. Pēc visa šī uzrakstu, ka ar šādu viņas attieksmi, nevēlos vairs nekādas sadarbības, ka, ja viņa neatgriezīs naudu, tā būs neprofesionāla, negodīga attieksme. Uz ko protams, ieva pasmējās, un uzrakstīja kāda es esmu. Lūk šāda nepatīkama pieredze man bija ar šo zīmolu. #itdesign #itdesignatsauksmes #itdesignsudzibas

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes