www.sudzibas.lv Interneta veikals Hihi.lv Melo par piegādes iespējām un laikiem

Interneta veikals Hihi.lv - Melo par piegādes iespējām un laikiem

Tā kā hihi.lv diezgan nopietni dempingo cenas, izvēlējos iegādāties mp3 atskaņotāju meitai uz vārda dienu. Pasūtījumu veicu 11.11.2008., lai līdz 25.11.2008. preci saņemtu. Saņēmu vienu e-pastu, ka jāveic apmaksa un tad būs piegāde dienas laikā - to arī izdarīju.

HiHi.lv
kam: man
rādīt detaļas 17. Nov. (pirms 10 dienām) [rekins H-005.11.08.jpg]

Labdien,

Paldies par pirkumu. Ludzu pielikuma skatiet rekinu.

Tiklidz ka sanemsim apmaksu, ta dienas laika nosutisim Jums preci pa pastu. Piegadi ar kurjeru veicam tikai Riga.

Patiesa ciena,
HiHi.lv

Tālāk gaidīju preci. Kad jau nāca tuvāk 25.datums sazinājos ar viņiem pa e-pastu 21.11.2008. ar lūgu pārbaudīt pasūtījuma statusu un vēl reizes 4 zvanīju, lai pārjautātu. Uz šo vēstuli atbildes nebija un pa telefonu man atbildēja, ka viss ir kārtība - nosūtīta prece utt.

25.11.2008. pašā vakarā saņēmu nu jau īsziņu no numura 29632440, ka prece ir atnākusi atpakaļ (nezinu vai vispār kas ticis sūtīts) un tiks veikta piegāde ar kurjeru, lai gan savā e-pastā viņi norādīja, ka ar kurjeru veic piegādi tikai Rīgā (es dzīvoju Rīgas rajonā).

Kad man 26.11.2008. līdz 12.00 neviens nebija zvanījis, sakontaktēju šo pašu numuru un man teica, ka pēcpusdienā urjers sazvanīsies un nogādās preci kur man vajadzēs. Izklausījās labi, jo bija iespējams savākt preci arī Rīgā, bet neviens kurjers tā arī man nepazvanīja.

Pēc 17.00 jau painteresējos vai kurjers nav pazudis un man atbildēja, ka viņš tūlīt tiks sazvanīts un atzvanīs - tālāk man vairs numurs 29632440 neatbildēja. Tad nosūtīju īsziņu, ka šāda piegāde nedēļas garumā mani neapmierina un vēlējos saņemt naudu atpakaļ nekavējoties.

Izskatās, ka tiešo to veikala Hihi.lv pārstāvis bija gaidījis, jo šorīt saņēmu dusmīgu īsziņu, ka kurjers (nabadziņš) ir stundu gaidījis, mēģīnājis mani sazvanīt utt, līdz ar to piegāde vēlreiz netiks veikta un nauda tiks atgriezta. Viss minētais man liek domāt, ka prece nebija pieejama, man par to tika melots un sabojāta vārda diena mazajai meitiņai.

Dienas jautājums:
Vai tiešām grūti pateikt, ka prece nav pieejama, pat ja to saņems pēc nedēļas un ir cerība, ka paspēs piegādāt klientam.

Šeit hihi.lv varētu mācīties no lielajiem interneta veikaliem, kuri skaidri pasaka, ka preces šobrīd nav - būs pēc 3 dienām vai vēlāk, lai cilvēki var rēķināties ar situāciju.

S

Komentāri (24)

V Vēsma 15.10.2009

Augstāk bija norādīts reģ.Nr., kas bijis SIA "Abitus". Tagad uz šo reģ.Nr. Lursofta datu bāzē ir šādi dati.

Nosaukums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "DIALAND LUKS"
Reģistrs Komercreģistrs
Tiesiskā forma *
Reģistrācijas datums *
Likvidācijas procesi Nav
Maksātnespējas Nav
Reģistrācijas numurs 40003946896
Reģistrācijas apliecība *
Juridiskā adrese Rīga, Krišjāņa Valdemāra iela 149-12, LV-1013

V Velga 27.05.2010

Patreiz ir uzsākta tievedība Raivja Čilipāna un viņa ģimenes biznesa lietā, sameklejies šajā pašā saitā par SIA Abitus un piesakieties pie inspektora.

D didi 28.07.2010

man jau atnaca vestule, lai es atnaku un uzrakstu iesniegumu pret to krapnieku!!beidzot uzsakts kriminalprocess!!!

ž Žube 28.07.2010

ja, man arī pienāca vēstule.
Beidzot krāpnieki tiks saukti pie atbildības.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes