LV RU
www.sudzibas.lv Ibis Styles Riga Pazemojoša klientu apkalpošana

Hotel Ibis Styles Rīga administratore - Pazemojoša klientu apkalpošana

Neprofesionāla un pazemojoša klientu apkalpošana recepcijā. mani apkalpja administrātore. Vēlējos divvietīgo numuriņu uz nakti - tā vietā man iedeva invalīdu numuru. Lūdzu samainīt numuru pret citu un man iedeva vienvietīgu numuru, kaut gan bija brīvi citi numuri,viesnīca bija tukša! visi logi tumši. Un vienvietīgā nummuriņa cena šajā viesnīcā bija tāda pati kā divvietīgā numuriņa cena. ļoti žēl, ka tādi šmaukļi strādā cilvēku apkalpšanas nozarē.

Si

Komentāri (5)

Cr critical thinker 05.02.2018

draugu/draudzeni gaidījāt? :)

donna b 05.02.2018

Ak tu esi baigais gaisregis, pec tumso logu skaita vari izrekinat, cik pilna vai tuksa ir viesnica! Un zini ja, cena vienai personai dvvietigaja numuraa (ne NUMMURA, kas tas par vardu?) parasti ir vienada ar vienvietigo. Meitene piedava cenu, kas ir sistemaa, nevis ko vina izvelas.

Kas par šausminošiem gabarītiem, ja ar vienvietīgo numuriņu nepietiek? Varbūt pamēģināt kādu diētu, taukainīt?

Pacco_al 05.02.2018

Tāpēc jau sākumā iedeva invalīdu numuru, lai vismaz no poda aiz stieņa turoties var piecelties normāli, bet kad šī cēla brēku, tad noteikti meitene iespītējās un iedeva to, kas pienākas - atbilstoši cenai.

Dainis 06.02.2018

:D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes