Hotel Grand Palace

Divas nedēļas iepriekš rezervēju viesnīcā Grand Palace Hotel nummuru liela Vācijas koncerna vadītājam, kurš bija ieradies Rīgā biznesa darīšanās. Vairākas reizes pirms viņa ierašanās zvanīju uz viesnīcu, lai pārliecinātos, ka viss ir kārtībā. Personāls apstiprināja, ka nummurs ir rezervēts, kā arī nosūtīja man rezervācijas apstiprinājumu. Pēdējo reizi zvanīju uz viesnīcu dienu pirms viesa ierašanās. Nekas neliecināja par iespējamiem sarežģījumiem. Tomēr, kad minētā persona ieradās, neviena brīva nummura viesnīcā nebija. Personāls neuzskatīja par vajadzīgu iepriekš brīdināt par radušos situāciju un pēcāk taisnojās, ka nummura nav, jo cilvēku grupa, kurai vajadzēja aizbraukt šīs dienas rītā ir pārdomājusi un palikusi viesnīcā. Sašutumā mēģināju sazināties ar kādu no viesnīcas vadības, lai rastu risinājumu savai problēmai, bet saņēmu diezgan nievājošā tonī izteiktu piezīmi, ka viesnīcas vadība būs pieejama tikai rīt un neko nevarēšot līdzēt. Jāsaka diezgan lielas pilnvaras šajā viesnīcā tiek piešķirtas administratoriem, lai pieņemtu lēmumus par to, kādu jautājumu risināšanā vajadzētu piedalīties viesnīcas vadībai. Uzskatu, ka piecas zvaigznes viesnīcai uzliek pienākumus piedāvāt attiecīga līmeņa servisu, kas neaprobežojas tikai ar brokastu pasniegšanu un bezmaksas saunas apmeklējuma iespējām.

Komentāri (6)

L L.o 24.07.2008

Viesnīca Grand Palace ir ļoti laba!!
Ja 1 reizi tā atgadijās tad tas nenozīmē kad viesnīca ir slikta.
Un servis Grand palace ir ļoti labs

L Lietpratējs 25.08.2008

Nu nevaig aizstāvēt šo viesnīcu. Tai ir 5* un tai ir atbilstoši jāsniedz šādi pakalpojumi. Ja viesnīca sev ir uztaisījusi overbukingu tad tā jau vairs nav klienta darīšana. Vai nu bija jālūdz tūristam atstāt vācieša iepriekš rezervēto numuru vai arī viesnīcai bija jāsameklē cits tādas pašas kvalitātes numurs citā viesnīca un visi izdevumi jasedz viesnicai. Kā topošam viesnīcu vadītājam man būtu ļoti liels sašutums par tādu administratoru rīcību un visticamāk es viņam dotu brīdinājumu vai pat atlaistu (skatoties cik nu liels bija šis koncerna vadītājs), jo tas varētu būt potenciāls pastāvīgais klients!

L L.o 22.01.2009

Man loti patīk šī viesnīca!!!Manuprāt tā ir vis Labākā viesnīca Latvijā!Un tā tas arī ir.!!!

E Estere Kalniņa 02.03.2010

Visticamākais, ka vis Labākā, jo pati tur strādā.!!!...un kas tad to asti sev cels, ja ne pats, vai ne?!

J JOrens 14.10.2011

Negribu neko sliktu, bet neieteiktu uz turieni doties

J Jebalakrievs 14.10.2011

Tiesi taa, nefig aizstavet to viesnicu. Hotelis pasaules limeni bet apkalposhana Latvija veljoprojam USSR limenis. :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes