Helvetia Direct Marketing - Krāpšana

Kādu laiku saņēmu sūtījumus pa pastu un godīgi apmaksāju, bet pienāca laiks kad vairs to negribu un ka rakstīts līguma, ka varu atgriezt sūtījumu 14 dienu laikā ja to nevēlos, tā arī darīju. Pasta rakstīja ka klients atsakās saņemt un sūtīja atpakaļ. Pēc četriem mēnešiem man atnāca rēķins par piecām neapmaksātām sūtījumiem! Par ko man maksāt ja es tas nesaņēmu? Ir aizdomas ka telefona numurs sazināšanas ar klientiem ir maldinošs jo nevar sazvanīt tos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes