LV RU
www.sudzibas.lv Hairfree.lv slikts serviss, preci nepiegādā, neatdod naudu

AtrisinātaHairfree.lv - slikts serviss, preci nepiegādā, neatdod naudu

Lai pārējie zinātu.
Piezvanot uz veikalu (neitrāla vīrieša balss un kā veikals atbild aļo) noskaidrojot vai prece ir uz vietas. Ir! Cik ilgi piegāde - 1 nedēļu. Okei, pasūtat.
Šodien ir nedēļa un preci pat neizsūta ārā.. Atsakās atdod naudu, lai gan prece vēl nav izsūtīta jo pirkums noformēts kā juridiskai personai. Protams juridiskās personas vairs nav klienti acīmredzot, un nav tiesību nekādu.
Es uzskatu fiziska vai juridiska persona, ja prece vēl nav izsūtīta, man ir visas tiesības atcelt pasūtījumu un dabūt savu naudu atpakaļ. Kas tad tas būs te tagad galu galā.. !
Tiks slikts serviss nav redzēts, uz epastiem negribīgi un reti atbild. Un tik pasaka kad būs izsūtīts saņemsiet izsekošana. Kad? Tā kā no Ķīnas sūtītu.. Bet esot uz vietas. Mhm..
Un pasūtījumu atsakās anulēt un atdod naudu vispār. Un vēl pateica, ja sūtījumu nepieņemšu pie piegādes, tad tā būs mana problēma un pazaudēta nauda. Jo maksājums netiks atgriezts.
Nu vai nav cūcība?
Beigās varēju sūtīt no pirmā noskatītā veikala, kur saņemšanas laiks bija 2 nedēļas. Šeit solīja nedēļu.
Slikts kantoris, slikta un lēna apkalpošana.

24.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Hairfree.lt Pārstāvja atbilde 28.01.2020

Здравствуйте

Вы разместили заказ на 2020-01-20, мы обещали доставить его через неделю. Ваш заказ был доставлен 2020-01-28. Извините за задержку на один день

С уважением,
Hairfree.lt

Sūdzība veiksmīgi atrisināta dzordijs 28.01.2020

Paldies prece ir saņemta. Komunikācija bija slikti, un netiku vispār informēta, kad tiks prece izsūtīta, netika dots izsekošanas numurs.Netika atsūtīts pasūtījuma un maksājuma apstiprinājums. Viss liecināja tikai par sliktu rezultātu. Un beigās iesaistot pašu Lietuviešu banku, tikai pēkšņi notika kustība.

Dz

Vairāk sūdzības par Hairfree.lv

Komentāri (2)

Ventilators 24.01.2020

Izlasiet kārtīgi formulējumu Juridiska un Fizsika persona pirkuma/pakalpojum brīdī. Nav tā, ka Juridiskai nav tiesības. Viņai ir, bet ne Fiziskās jeb patērētāju tiesības.

Jums ir tiesības vērsties tiesā.

Savādāk, kā jau jūs zināt, lai nebūtu pārpratumi uzņēmumi savā starpā slēdz līgumus. Tas izpaliks "man nav tiesību".

Iesaku viņiem pārjautāt, lai norāda kur tieši jūs kā juridiskā persona varējāt uzzināt kādi ir nosacījumi, kā juridiskai personai. Jo līgums starp jums nav noslēgts un patērētāju tiesības likumi uz jums neattiecas, tātad nav pilnīgi nekādas norādes juridiskai personai. Veiksmi cīņā ar mazpazīstamiem veikaliem, kuri vēl jo vairāk strādā no Lietuvas

BondsBonds 25.01.2020

Manuprāt esi kaut kāda veida fašists.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes