www.sudzibas.lv Grifs AG neadekvāts apsargs

Grifs AG - neadekvāts apsargs

Šodien 23/06 iepirkoties Hyper Rimi Stirnu ielā,sanāca situācija: iepirkumā ratiņos bija produkti un 30 pudeles, par ko mēs pateicam kasierim,viņa iznāca ārā no kases un pārskaitīja tos,kad sākām krāmet produktus maisā pienāca Grifs apsargs un uzbruka kasierim,ka viņa neparskaitīja mums pudeles.Meģinājam paskaidrot viņam gan kasiere gan mēs, ka viss parskaitīts,par ko dabujām neadekvato apsarga uzvedību,ar vārdiem ka viņš visu redzējis un mums ir liekā prece un tas viss paliks uz mūsu sirdsapziņas.Vairākārt piedāvajām parskaitīt,ko viņš atteicas to darīt,tas viss notika ļoti nelaipna formā.Kāpēc jūsu apsargs vār apgalvot ka mēs esām kaut kadi zagļi,pat neparbaudot to.Līgo garstāvoklis ira sabojats,ka arī izdarīts stress kasierim,kura izpildīja savus pienākumus uz 100%.

2 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (2)

Bóbr Kurwa 2 st atpakaļ

Tavs apraksts skaidri norāda uz nepatīkamu un stresa pilnu situāciju, kurā, šķiet, klienti un veikala darbiniece tika nepamatoti aps*dzēti un slikti apkalpoti. Ja plāno iesniegt šo ziņojumu vai s*dzību veikala vadībai vai Rimi klientu apkalpošanas dienestam, te ir daži padomi un rekomendācijas, kā to pasniegt maksimāli efektīvi:
Rekomendācijas teksta uzlabošanai (lai būtu strukturēts un iedarbīgs):

1. Sāc ar pamata faktiem:

Norādi datumu, laiku un vietu skaidri.

Datums: 2024. gada 23. jūnijs
Laiks: apmēram [norādi laiku, ja atceries]
Vieta: "Hyper Rimi" veikals, Stirnu iela, Rīga

2. Īsi apraksti notikušo:

Iepērkoties, mūsu pirkumu grozā bija arī 30 taras pudeles, par ko uzreiz informējām kasieri. Kasiere pati iznāca ārā no kases un godprātīgi tās pārskaitīja.

3. Konflikta būtība:

Kamēr krāmējām produktus maisos, piegāja apsargs (Grifs) un, ignorējot kasieres rīcību un mūsu skaidrojumus, sāka agresīvi apgalvot, ka neesam nodevuši visas pudeles. Viņš atteicās tās pārskaitīt atkārtoti un turpināja mūs aizvainot, radot nepatīkamu spriedzi gan mums, gan kasierim.

4. Uzvedības problēma:

Apsargs izturējās nelaipni, neprofesionāli un publiski izteica nepamatotas aizdomas par iespējamu zādzību. Šāda uzvedība, īpaši Līgo svētku laikā, ir nepieņemama un sabojāja gan noskaņojumu, gan iepirkšanās pieredzi.

5. Uzslava kasierim:

Vēlamies uzteikt kasieri, kura darīja savu darbu rūpīgi un profesionāli. Viņas rīcībā nekādas problēmas nebija.

6. Lūgums un gaidas:

Lūdzam izvērtēt konkrētā apsarga uzvedību, pieprasīt viņam profesionālu attieksmi nākotnē un, iespējams, veikt apmācības par pieklājīgu klientu apkalpošanu. Tāpat vēlētos saņemt atbildi un redzēt, ka šāda attieksme netiek pieļauta arī turpmāk.

Iesnieguma paraugs, ko vari izmantot:

Klientu apkalpošanas centram – Rimi Latvija

Labdien!

23.06.2024, ap plkst. [ievieto laiku], iepirkāmies “Hyper Rimi” veikalā Stirnu ielā, Rīgā. Mūsu iepirkumu ratiņos atradās arī 30 taras pudeles, par kurām informējām kasieri. Kasiere iznāca no kases, pati tās pārskaitīja, un mēs turpinājām norēķināties par pirkumiem.

Pēc tam, kamēr krāvām produktus maisos, pie mums pienāca apsargs (Grifs pārstāvis) un publiski, nelaipnā un agresīvā tonī apgalvoja, ka mēs neesam nodevuši visas pudeles. Neskatoties uz kasieres un mūsu paskaidrojumiem, viņš atteicās tās pārskaitīt vēlreiz, vienlaikus netieši apsūdzot mūs negodprātībā. Mūs šokēja šāda neprofesionāla attieksme, kas radīja stresu gan mums kā klientiem, gan arī kasierei, kura izpildīja savus pienākumus teicami.

Lūdzam izvērtēt šī apsarga rīcību, pievērst uzmanību apkalpošanas kultūrai un nepieciešamības gadījumā veikt papildus apmācības darbiniekiem, lai nākotnē izvairītos no šādām situācijām.

Paldies!

Ar cieņu,
[vārds, uzvārds – ja vēlies norādīt]
[kontakts – ja vēlies atbildi]

Мой краш, Росликов, так и не стал мэром. А тут ещё уголовное дело на него завели... Я больше не хочу и не могу так жить. Простите меня... (Я уже на козырьке подъезда)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes