LV RU
www.sudzibas.lv Grandeg Izcili slikts serviss

Grandeg - Izcili slikts serviss

Sveiki!
Negribas jau sūdzēties, bet reizēm citādi nevar. Pagājušajā oktobrī iegādājos Grandeg Bio 15 kw granulu apkures katlu. Bija pamatīgas problēmas ar piegādi: kavējās, kavējās, teica, ka rīt, parīt, aizparīt utt. Kad beidzot atveda, nevarēja pievest, līdz slieksnim knapi dabūjām. Tas vēl tā - reizēm mēdz vienkārši neveikties. Pēc vienas ziemas lietošanas katla darbībā radušies traucējumi. Īss notikumu apraksts: otrdien piezvanu meistaram, saku, ka problēmas, šis mierina, ka viss kārtībā. Trešdien katls "uzvārās", zvanu atkal un saku, ka jābrauc skatīties. Sarunājam, ka pirmdien dodu ziņu un gaidu viesus. Pirmdien zvanu, saka, ka otrdien. Otrdien zvanu, meistars neceļ, paceļ sieviete, kas saka, ka Grandeg nemaz nestrādā un neko nezina, bet ar meistaru sazināsies. Atnāk sms, ka būs trešdien. Es uzstāju, ka vajadzētu tomēr otrdienas laikā (nav jau tā, ka kopš pirmās sūdzības un šodienas praktiski nedēļa riņķī) . Tagad turpinu gaidīt ziņu. Stāsta morāle: ja vēlaties normālu apkalpošanu/servisu, sadarboties ar cilvēkiem, kas zina ko pārdod, kā pārdot, kur vest, kuru dēļ nav jādomā: "labi, ka problēmas pavasara siltajā daļā, ne ziemā - būtu jau lāstekā pārvērtušies, " nepērciet grandeg, brauciet garām, bēdziet!
Kamēr katls darbojās un nevajadzēja neko līdzēt, viss bija labi - tagad, nu paši jau sapratāt.

ģ

Vairāk sūdzības par Grandeg

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes