Grandeg - Izcili slikts serviss
Sveiki!
Negribas jau sūdzēties, bet reizēm citādi nevar. Pagājušajā oktobrī iegādājos Grandeg Bio 15 kw granulu apkures katlu. Bija pamatīgas problēmas ar piegādi: kavējās, kavējās, teica, ka rīt, parīt, aizparīt utt. Kad beidzot atveda, nevarēja pievest, līdz slieksnim knapi dabūjām. Tas vēl tā - reizēm mēdz vienkārši neveikties. Pēc vienas ziemas lietošanas katla darbībā radušies traucējumi. Īss notikumu apraksts: otrdien piezvanu meistaram, saku, ka problēmas, šis mierina, ka viss kārtībā. Trešdien katls "uzvārās", zvanu atkal un saku, ka jābrauc skatīties. Sarunājam, ka pirmdien dodu ziņu un gaidu viesus. Pirmdien zvanu, saka, ka otrdien. Otrdien zvanu, meistars neceļ, paceļ sieviete, kas saka, ka Grandeg nemaz nestrādā un neko nezina, bet ar meistaru sazināsies. Atnāk sms, ka būs trešdien. Es uzstāju, ka vajadzētu tomēr otrdienas laikā (nav jau tā, ka kopš pirmās sūdzības un šodienas praktiski nedēļa riņķī) . Tagad turpinu gaidīt ziņu. Stāsta morāle: ja vēlaties normālu apkalpošanu/servisu, sadarboties ar cilvēkiem, kas zina ko pārdod, kā pārdot, kur vest, kuru dēļ nav jādomā: "labi, ka problēmas pavasara siltajā daļā, ne ziemā - būtu jau lāstekā pārvērtušies, " nepērciet grandeg, brauciet garām, bēdziet!
Kamēr katls darbojās un nevajadzēja neko līdzēt, viss bija labi - tagad, nu paši jau sapratāt.
Komentāri (1)
Man apkopi arī nācās gaidīt mēnesi (2 solīto nedēļu vietā).
Pēc tam pienāca tāds rēķins, ka jautājums - tā apkalpošana ir kāda ?... Par ne;ilnas stundas darbu - 181 eiro...