Go3 Latvija - Krāpšana, melošana, nekompetence, izvairīšanās no atbildības
Nesen noslēdzu līgumu ar Go3. Pirmajā mēnesī rēķinu apmaksāju un viss kārtībā. Pienāca otrā mēneša rēķins, kuru apmaksāju jau 10.07.2025, bet Go3 pēkšņi sāk man sūtīt e-pastus un SMS, ka esmu viņiem parādā. Parbaudiju visu no savas puses un neatradu nekādu kļūdu ne maksājuma datos, ne arī citur. Aizsūtīju šo maksājuma kopiju caur epastu uz Go3, bet viņi uzstāj, ka esmu viņiem parādā un rēķins nav apmaksāts. Telefoniski sazināties ar viņiem nav iespēju, jo nav klientu apkalpošana. Uz epastiem atbild tikai robots un savu nostāju nemaina, sakot ka neesmu samaksājis. Tikko atnāca vēl viens rēķins, kur ir jau divu mēnešu maksa jāmaksā, bet redzot šo situāciju, netaisos vairāk maksāt, lai mana nauda pazustu. Tikmēr kompānija draud atslēgt man pakalpojumu, jo dēļ savas nekompetences nav pārbaudījuši savus datus un neliekas ne zinis. Ļoti slikta klientu apkalpošana un maldināšana. Neiesaku nevienam iegādāties nekādus pakalpojumus no Go3 un sadarboties ar viņiem.
Pievienot komentāru