Gigant veikals - Internetveikala darbinieki
Šī veikala ofisa direktors, lūdzu atlaist administratoru vai to darbinieku, kas atbild uz internetveikala telefona numuru.
Šī darbiniece melo, sola, kas viss būs un neko nedara, un nepaziņo par izmaiņām, jo viņai pie kājas. Vai tāda ir Jūsu kompānijas seja?
Ja pret Jums būtu tāda attieksme, ko Jūs darītu?
Man žēl, ka Jūsu kompānijas seja ir tik pretīga.
Padomājiet par to!
Paldies!
Labdien!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka esat saskāries ar šādu situāciju, un mēs noteikti vēlamies to noskaidrot un atrisināt.
Diemžēl no Jūsu ziņas mums nav iespējams identificēt konkrēto pasūtījumu vai sarunu, tāpēc ļoti lūdzam Jūs sazināties ar mums tieši, lai varētu detalizēti pārbaudīt notikušo.
Lūdzu, atsūtiet mums informāciju par savu pasūtījumu (vārdu, uzvārdu un pasūtījuma numuru) uz e-pastu [email protected]. Tas palīdzēs mums rast risinājumu konkrēti Jūsu situācijai, kā arī pilnveidot mūsu darbību nākotnes perspektīvai.
Ar cieņu,
GIGANT komanda
Labdien!
Kāda problēma, atrisinam šo lietu te, lai cilvēki redz kāda Jūs esat kompānija.
Pasūtījuma numurs #O-1018593 uz vārdu Eduards.
Nedēļas sākumā tika pasūtīti virtuves skapji, kurus uz purciema veikalu solīja piegādāt nedēļas laikā.
Pagāja nedēļa atbildes nekādas. Bija jāzvana pašiem un jāmeklē, kur skapīši.
Protams beigās no otra pilsētas gala ir jābrauc uz Imantu, lai saņemtu šodien, Jo darbiniece pavirši izdarīja savu darbu. Beigās ir iztērēta nauda, nervi un laiks. Kā tieši risināsim jautājumu un ko no šī visa Jūs kompensēsiet?
Labdien, Eduard!
Paldies, ka precizējāt situāciju un veltījāt laiku, lai dalītos pieredzē.
Pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas Jums tika nosūtīts e-pasts ar informāciju par plānoto piegādi uz Gunāra Astras ielas veikalu nedēļas nogalē, kā arī norāde, ka informēsim, tiklīdz prece būs pieejama. Diemžēl plānotā mašīna līdz šim veikalam neaizbrauca, un mēs Jūs laikus neinformējām par izmaiņām. Atvainojamies par šo paviršību.
Mūsu standarta piegādes termiņš ir 1–14 darba dienas. Šajā gadījumā piegādes maršruts tika mainīts, tāpēc preču piegāde pārcēlās uz nākamo nedēļu, par ko Jums informāciju sniedza mūsu darbinieks telefona sarunā. Mēs pilnībā saprotam Jūsu neapmierinātību, jo situācija radīja lieku stresu, laika un resursu patēriņu.
Lai atvainotos par sagādātajām neērtībām, piedāvājam Jums bezmaksas piegādi nākamajam pasūtījumam.
Ar cieņu,
GIGANT komanda
Labdien!
Jūsu bezmaksas piegāde nekompensē man laiku, naudu un nervus.
ATas ir tik zemu no Jūsu puses un Jūsu Valdes locekļa puses piedāvāt bezmaksas piegādi.
Lūdzu šo piegādi atstājiet sev!
Lai citi klienti redz kā Jūs strādājat un kāda darbiniece ir Jūsu kompānijas seja, kas nepilda savus pienākumus.
Man žēl, ka Jūs tāds liels uzņēmums netiekat galā ar saviem darbiniekiem. Kauns Jūsu veikalam. Kauns Valdes loceklim. Paldies!
Pievienot komentāru