www.sudzibas.lv Gemstone SIA Nerisina strīdus situācijas

Gemstone SIA - Nerisina strīdus situācijas

Iegādājos pēc pārdevējas sniegtās informācijas kvalitatīvu ziemas mēteli, kas maksāja 350euro
• vilnas mētelis, kas siltināts ar vilnas siltinājumu
• ar dabīgo apkali
• paredzēts līdz - 20°c
• augsta kvalitāte, ražots Baltkrievijā
• mēteļa piedurknes ir paredzētas atlocīt, ja ir tāda nepieciešamība.

Mani nepamierina mēteļa kvalitāte:
* siltumu tur līdz - 5°c
* atlokot piedurknes līda laukā odere (biju pie šuvējas un atšuva oderi)
* pēc nepilna mēneša Valkāšanas saplīsa kabatas (neko tur nelieku|) , kā arī kabatām ārmala saplīsa. Lieki piebilst, ka mētelis tika nēsāts saudzīgi, mašīna->birojs un nezinu kā jānēsā, lai kvalitatīvu mēteli šādi sabojātu mēneša laikā.

Kā arī joprojām man nav izsniegta pavadzīme, veicot pārskaitījumu vienkārši nosauca numuru, ko maksājuma mērķī ierakstīt.

Ar veikalu sazinājos, uzrakstīju iesniegumu oficiāli ar problēmas detalizētu aprakstu, notika vēstuļu apmaiņa, kuras tika parakstītas ar elektronisko parakstu, pie risinājuma nenonācām, jo veikals neatzīst, ka man ir pārdots brāķis, nekvalitatīva prece, jo es pirku ziemas mēteli nevis pavasara mēteli.
Veikals piedāvāja sašūt kabatas, kas manuprāt ir smieklīgi, jo lielākā problēma, jau ka mētelis nav piemērots - 20° un ir nekvalitatīvs, ja jau tik ātri plīst.

Iespējams, ka man tika ražošanas brāķis nevis uzņēmums mērķtiecīgi tirgo nekvalitatīvus mēteļus, bet veikala vadītāja nerisina problēmu.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes