www.sudzibas.lv Fotogrāfe Paula Kinne Šausmīga fotosesija

Fotogrāfe Paula Kinne - Šausmīga fotosesija

Ļoti neiesaku fotogrāfi Paula Kinne. Mums bija fotosesija pie viņas - tā nebija no lētajām, 140 eiro par fotosesiju. Domājām cena atbildīs kvalitātei. Pozicionē sevi kā labāko un pirmo gaidību fotogrāfi. Muļķības. No profesionalitātes 0. Ļoti vīlāmies. Sausa attieksme, visu ātrāk tik izdarīt - konveijers. Nāk jau nākamie pa durvīm.
Bildes traki ilgi gaidījām, līdz paši par sevi atgādinājām - varbūt bija aizmirsusi par mums. Kvīti protams nekādu neiedeva par pakalpojumu - šaubos, ka maksā nodokļus. Vid pārbaudīs.
Galvenais tikai paņemt naudu un sabildēt tjap ļap. Varēja just, ka bildes ir apstrādātas uz ātru roku. Neveiksmīgi rakursi, kur izskatījāmies uzpampuši. Toņi tik dīvaini - mūsu gaišās drēbes bija pelēkas un rokas zilganas. Izprintējot bildes vispār šausmas.
Fb ir atslēgts viņai atsauksmes sadaļa - noteikti bija pilns ar sliktām atsauksmēm par attieksmi un fotosesijām. Fb viņa jau liek tik smukās savas bildes, nevis kāds ir īstais fotosesiju rezultāts.
Gribēju tik pabrīdināt pārējos, lai neiet pie viņas uz gaidību fotosesiju. Viss garastāvoklis sabojāts, atmiņas, ko neatgriezt. Raudāt gribās. Būtu zinājuši rezultātu - sabildētos pie cita fotogrāfa.
Bet bildes tik ilgi bija jāgaida no Paulas, ka nepaspējām un mājās labākas bildes ir sanākušas ar telefonu pat, neizniekojot milzu naudu.

S

Komentāri (12)

P pagpag 12.01.2020

nu kmōn, gaidībās tu dajebkāda savam mīļotajam būsi ūbersūperīga... nu kam nē, citiem, citām? viņas vienkārši tevi apskauž... nu nevaijdzēja gan Paulai šeitan šādu "antireklāmiņu"...:-(

L Linda_J 12.01.2020

Savu vāŗdu uzvārdu neminējāt, bet citus aprunāt varat. Jūs pārkāpāt likumu par datu aizsardzību, atklājot publiski ciitas personas datus. Pie tam nav teikts ka jums ir taisniba. Šeit nav detektīvu kantoris. Jūsu informācija nav pārbaudīta. ĪŠis šaubīgais portāls neko nepārbauda un nerisina.

BondsBonds 12.01.2020

Nomierinies ar savu datu aizsardzību. Nekas nav pārkāpts, jo netiek izmantots ekonomiskiem, juridiskiem mērķiem. Drīzāk sūdzības autoram ir tiesības paust savu viedoki.

BondsBonds 12.01.2020

Vajag attīstīt savas komunikācijas spējas. Oriģinālus,neapstrādātus,un citus rakursus,ja bija, taču varēji paprasīt.

L Linda_J 13.01.2020

Domā, ko raksti!
! aizskarošu komentāru autoru atrod policija un sauc pie atbildības.
Par Krimināllikuma pārkāpumiem draud kriminālatbildība.

KRIMINALLIKUMS
157.pants. Neslavas celšana
(1) Par apzināti nepatiesu, otru personu apkaunojošu izdomājumu tīšu izplatīšanu iespiestā vai citādā veidā pavairotā sacerējumā, kā arī mutvārdos, ja tā izdarīta publiski (neslavas celšana), -soda ar piespiedu darbu vai ar naudas sodu.
(2) Par neslavas celšanu masu saziņas līdzeklī -soda ar īslaicīgu brīvības atņemšanu vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu.
Civillikums
2352.1 Katram ir tiesības prasīt tiesas ceļā atsaukt ziņas, kas aizskar viņa godu un cieņu, ja šādu ziņu izplatītājs nepierāda, ka tās atbilst patiesībai.
Ja personas godu un cieņu aizskarošās ziņas izplatītas presē, tad gadījumā, kad tās neatbilst patiesībai, šīs ziņas presē arī jāatsauc. Ja personas godu un cieņu aizskarošās ziņas, kas neatbilst patiesībai, ietvertas dokumentā, šāds dokuments jāapmaina. Citos gadījumos atsaukšanas kārtību nosaka tiesa.
Ja kāds prettiesiski aizskar personas godu un cieņu mutvārdiem, rakstveidā vai ar darbiem, tad viņam jādod atlīdzība (mantiska kompensācija). Atlīdzības apmēru nosaka tiesa.
1635. pantu, kas nosaka, ka "katrs tiesību aizskārums, tas ir, katra pati par sevi neatļauta darbība, kuras rezultātā nodarīts kaitējums (arī morālais kaitējums), dod tiesību cietušajam prasīt apmierinājumu no aizskārēja, ciktāl viņu par šo darbību var vainot. (..) Atlīdzības apmēru par morālo kaitējumu nosaka tiesa pēc sava ieskata, ņemot vērā morālā kaitējuma smagumu un sekas".

BondsBonds 13.01.2020

Pārstāj baidīt cilvēkus. Neviens neizplata apzināti nepatiesu informāciju un ne te ir prese. Autora informācija ir tiesisks viņa viedoklis. Viss prettiesiskais ir jāpierāda.

P Paula Kinne 05.02.2020

Nejauši uzdūros šai atsauksmei par sevi un man noteikti ir ko teikt šajā situācijā. Rakstu šo komentāru, jo neizdevās veikt konstruktīvu saraksti ar sūdzības autori. Pirmkārt, nevaru atrast nevienu fotosesiju, kas atbilstu šīs sūdzības aprakstam, kas liek domāt, ka tā ir safabricēta. Ja cilvēkam, kurš ir saņēmis pakalpojumu un viņu kaut kas nav apmierinājis, to vispirms risina ar pakalpojuma sniedzēju (gadījumā, ja bildes šai sievietei bija tiešām ļoti svarīgas). Otrkārt, nepozicionēju sevi kā labāko gaidību fotogrāfi, ļoti gribētu redzēt, kur esmu teikusi, ka esmu labākā. Starp fotosesijām, ja tās ir divas vienā dienā, lieku pārtraukumu 1h vai 30min (satikties klienti var tikai tad, ja klients ļoti kavē savu sesiju un es, mēģinot izdarīt maksimumu, bildēju ārpus rezervēta laika uz sava pārtraukuma rēķina, vai arī ja klients ir atnācis 30 min atrāk par norunāto laiku). Fotosesijas laikā durvis ir ciet un neviens ienākt nevar. Man ir noteikts bilžu atdošanas laiks, par kuru brīdinu visus savus klientus, dzīvē var gadīties visādi un neuzskatu par ārkārtēju, ja bildes atdodu, piemēram, 1 dienu pēc termiņa, jo pēc sesijas brīdinu, ka tās ir +/-4 nedēļas.
Runājot par kvītīm, pirms rakstīt ieteiktu izpētīt likumdošanu, balstoties uz Ministru kabineta noteikumiem Nr.96 "Par nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtību" nodokļu maksātājiem ir pienākums izsniegt VID reģistrētu kvīti sniegtajiem pakalpojumiem saņemto samaksu pēc darījuma partnera pieprasījuma, līdz ar to nepieciešamība izsniegt kvīti man rodas tikai pēc klienta pieprasījuma. Ja Jums tā kvīts bija tik svarīga, kāpēc nejautājāt pēc tās?

Citējot “Varēja just, ka bildes ir apstrādātas uz ātru roku.” Kas tieši par to liecināja?

Cilvēks uzpampis izskatās ne tikai no neveksmīga rakursa. Tā kā bildes atdodu 4 nedēļu laikā un, kad bildes bija atdotas, Jūs jau bijāt piedzemdējusi, tad var secināt, ka Jūs uz fotosesiju bijāt atnākusi ap 36-42 gaidību nedēļu, kaut visos manos ieteikumos figurē 28-32 gaidību nedēļa. Ja organismam ir tendence uz pampšanu, tad uz fotosesiju jādodās ieteiktajos termiņos vai ātrāk, nevis pirms pašām dzemdībām. Apstrādājot fotosesijas izmantoju datorprogrammas, lai nedaudz tievinātu meitenes, bet nekad netievināšu no XL uz S izmēru. Manis publicētajās bildēs Facebook un Instagram neviena meitene nav tievināta par vairākiem izmēriem. Ir jāmāk pieņemt sevi, nevis uzbrukt fotogrāfam, par savu vizuālo izskatu.
Bilžu toņi ir gaumes jautājums un pilnīgi visiem atdodu vienā stilā ieturētas un apstrādatas bildes. Pirms nākšanas uz fotosesiju, ir cītīgi jaizvērtē un jasaprot patīk vai nepatīk izvēlētā fotogrāfa apstrādes stils. Runājot par bilžu drukāšanu, ja bildes tiek drukātas ne visai labās drukātavās un ja netiek minēts, ka nav jāveic krāsu korekcija, tad foto druka veic krāsu korekciju automātiski, Jūs par to nebrīdinot, kas var radīt pavisam citādaku krāsu rezultātu. Vai Jūs drukājot bildes minējāt, ka krāsu korekcija Jums nav jāveic?

Rodas jautājums, ja bildes bija tik ļoti svarīgas, kāpec nesazinājāties ar mani personīgi, kāpēc netika nekas minēts pēc bilžu saņemšanas? Rakstīju Jums ziņu šajā portālā, lai atrisinātu situāciju, bet neko risināt Jūs nevēlējāties. Sanāk, ka Jums bildes vispār nav svarīgas, bet ir svarīgi kādu apvainot. Biju gatava atdot naudu par sniegto pakalpojumu, pārliecinoties, ka tiešām rezultāts neatbilst maniem kvalitātes standartiem. Šajā situācijā būtu gatava rast kompromisu un veikt apstrādi, kas Jums būtu pieņemamāka, taču Jums nekas nav vajadzīgs. Liekas, ka Jūs nācāt uz fotosesiju tikai, lai ierakstītu sūdzību neatkarīgi no rezultāta. Visa šī situācija kārtējo reizi liek saprast, ka šādu fotosesiju nemaz neesmu bildējusi.

P.S ja man būtu pilns ar sliktām atsauksmēm tad tās būtu arī šeit, bet, kā redzams, tādu te NAV.

Ceru, ka mans izklāsts noderēs arī kādam, kas tuvākajā laikā plāno doties uz fotosesiju vai drukāt saņemtos failus foto drukā. Ar lielāko prieku sniegšu ieteikumus vislabākā rezultāta sasniegšanai pirms fotosesijas, kā arī ieteikumus var bezmaksas izlasīt manā mājaslapā.

D Dana Bērziņa 14.04.2020

Tad kāds ir iemesls slēpt atsausmju sadaļu Facebook? :)

D Dana Bērziņa 14.04.2020

No manas pieredzes ar Paulu:

+ Studija (ir ok, ērta lokācija)
+ Paula aktīvi iesistās un palīdz ar pozām, idejām

- Piekrītu autorei - vilšanās pēcgarša pēc foto saņemšanas. Jūtams ka uz ātru roku uzlikts kāds photoshop presets, kadrējumi nepārdomāti, dažādi sīkumi nebija retušēti. Jūtams, ka fotogrāfe nebija pacentusies kā ar citām FB lapā redzamajām bildēm.
- Sasteigtība un konveijers (knapi paspējām pārģērbties kā jau nākamā kliente bija iekšā) :)
- Bildes saņēmām vēlāk kā solīts
- Skaidrā bez čeka, pārskaitīt naudu nedrīkstējām

Cerams fotogrāfe ņems vērā kostruktīvo kritiku. :)

P Paula Kinne 14.04.2020

Labdien,
Nekad nevienam neliedzu pārskaitīt naudu kontā, šajā jautājumā noteikti būsiet kaut ko nedaudz pārpratusi.
- Kadrējums fotosesijās ir visiem vienāds, jo mans redzējums nemainās atkarībā no dienas :)
Labprāt būtu dzirdējusi šo kritiku personīgi pec bilžu saņemšanas, lai varētu kko pielabot, bet neko šadu ne no viena neesmu saņēmusi.
Varbūt varat minēt kad bijāt uz fotosesiju, jo pēc te minēta vārda neatrodu Jūs manā kleintu sarakstā.
Dažas lietiņas ņemšu vērā, paldies :)

J JustineZ 14.04.2020

Nepiekritīšu autorei - esmu bijusi uz vairākām pie Paulas fotosesijām (gan arī pie citiem fotogrāfiem un ir ko salīdzināt) Paula tagad ir mūsu ģimenes fotogrāfe - jau divas grūtniecības esmu pie viņas iemūžinājusi. Katru reizi bildes ir sanākušas ļoti skaistas. Attieksme ļoti pretīmnākoša un atsaucīga, bildītes saņēmām laicīgi. Arī esmu pakomentējusi, kas man sevī nepatīk un ko vēlos pamainīt - nekad nav atteikusi. Bet pārsvarā ar pozām vien jau tiek panākts skaists efekts. Nekad fotosesija nav bijusi steigā - jo viss ir pirms tam pārrunāts - arī iesaka drēbes, ko mums vilkt.
Par mūsu vēlmi pārskaitīt naudu caur kontu nesaņēmām nekādu atteikumu, arī esam pirkuši dāvanu kartes draugiem. Saņēmam reķinu un apmaksājām.

L Līze Līna 23.10.2021

Vēlos teikt, ka piesakoties uz fotosesiju pie Paulas, uzdūros šai sūdzībai, un cerēju, ka, varbūt, tā nav tiesa, un cilvēkam nepaveicās. Lai gan lielākoties esmu ar pozitīvu skatu uz lietām, bet šoreiz vēlējos atstāt komentāru, ka mana pieredze, diemžēl, izrādījās stipri līdzīga.

Varbūt manas gaidas par foto sesijas norises gaitu bija savādākas, nekā tā noris patiesībā. Bija šī sasteigtības sajūta, nākamie uzreiz pēc mums, bilžu gaidīšana un savāda seja dažās bildēs. Nebija iespēja pamērīt kleitas, divu kleitu vietā bilde tikai ar vienu - laika trūkuma dēļ, nebija iespēja safotogrāfēties visās studijas vietās. Varbūt, tas nebija iekļauts, manā izvēlētajā "pakā" un nebija paredzēts man tik daudz vēlēties, bet savas vēlmes izteicu uz vietas.

Tā kā bija arī labās lietas - fotogrāfe daudz teica priekšā kā labāk, un liela daļa bilžu ir arī ļoti skaistas, vērtēju šo pieredzi neitrāli, ar mazu, mazu vilšanās sajūtu par kopējo procesu. Nevēlos celt neslavu, un zinu, ka maniem draugiem ir laba bijusi laba pieredze āra fotosesijā ar Paulu. Bet vēlos piebilst, ka diemžēl, diemžēl var nākties saskarties ar stipri līdzīgu situāciju kā sūdzības autorei, un uz to gatavoties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes