FAN siltumtehnikas centrs - Augstprātīga un neiejūtīga attieksme pret klientu
Izmantojot to, ka siltumtehnikas centri pārsvarā remontē tikai tos granulu katlus, ko paši uzstādījuši, klientam nav citas izvēles, kā pieņemt šī "monopola" bezierunu noteikumus. Ja apkures sezonas laikā ir sabojājies apkures katls, tad par meistara izsaukšanas laiku, tiek atbildēts, ka NEZINA kad (pēc 2 ned. vai vēlāk, kad viņiem būs laiks). Savukārt, kad tiek prasīts par detaļas nomaiņas laiku un izmaksām – atkal tiek atbildēts – NEZINU, kad atnāks pasūtītā detaļa (pēc nedēļas vai trim ( vai servisā nav rezerves detaļu?) un izmaksas arī ar amplitūdu 100 -200 EUR. Brīdī, kad beidzot ir saņemta vajadzīgā detaļa, tad tiek nosaukts viens laiks, kad ieradīsies meistars un, ja tieši šajā laikā klients (darba dēļ ) nevar būt mājās, tad izsaukums tiks pārcelts atkal uz nezināmu laiku.
Nekāda empātija, nekāda fleksibilitāte - būs kā teiks, ja nē – salsti. Klienti tiek atstāti ķīlnieka lomā.
Pievienot komentāru