www.sudzibas.lv EuroPark Slikts serviss

Europark - Slikts serviss

Sūdzība par to, ka Europark izmanto nevis deklarēto adresi, lai uz to nosūtītu rēķinus, bet gan adresi, kas ir apliecībā. Adreses maiņa apliecībā nav obligāta mainot dzīvesvietas adresi. Savukārt mainot dzīvesvietu ir jāmaina deklarētā adrese, tāpēc nav saprotams, kāpēc nevar izmantot to? Vai tas ir tiešs mēģinājums noildzināt rēķinu pienākšanu un attiecīgi papildus sodus likt par to, ka laikā netiek apmaksāts?!

Jautājot kāpēc neizmanto deklarēto adresi, protams no atbildes izvairās.

M

Komentāri (1)

L Lāsma 27.11.2018

Šodien saskāros ar līdzīgu problēmu, arī uzrakstīju sūdzību. Manuprāt, šodien visa informācija ir centralizēti pieejama, tai skaitā par piedzenamā debitora deklarēto dzīvesvietu. Nepatīkami šādas nianses dēļ nonākt ''melnajos sarakstos''.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes