www.sudzibas.lv EuroPark Neuzticams kantoris

Europark - Neuzticams kantoris

Es vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Europark SIA pakalpojumu sniegšanu. Es izmantoju viņu parkinga aplikāciju, un kad beidzās stavvietas laiks, aplikācija mēģināja iekasēt maksu, taču kontā nebija līdzekļu, tāpēc maksājums neizdevās. Es saņēmu paziņojumu par neveiksmīgo maksājumu, bet pēc tam neizmantoju aplikāciju līdz šodienai. Pieslēdzoties šodien, atklāju, ka man ir uzlikts sods par neapmaksātu pakalpojumu.

Manuprāt, šāda rīcība ir nepamatota. Būtu loģiski nosūtīt atgādinājumu pa e-pastu vai īsziņu, nevis tūlīt uzlikt sodu (7.50 EUR). Soda apmēri (30-35 EUR) ir nesamērīgi, salīdzinot ar Rīgas satiksmes praksi, kur neapmaksas gadījumā tiek piedāvāta 2 nedēļu atlaide (11-17 EUR). Šāda pieeja liecina par nevērību pret klientiem, un es vairs neplānoju izmantot Europark pakalpojumus. Aicinu uzņēmumu pārskatīt savu politiku.

15.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (3)

Pie visa vainīga Veronika Rudzinska. Viņa pat Facebookā slēdza profilu un iespēju rakstīt/pievienot draugos.
Vienīgājs variants ko var dārīt, sūdzēties uz viņas profilu. (Mest strikes profilam.)

krāslavietiss 16.06.2025

Ja tu dzīvo Rīgā, tad rēķinies ar grūtībām. Ja izmanto maksas stāvvietas, tad ņem vērā viņu noteikumus. Neiesi taču pie čoma ciemos, kur pravas kačāsi, kā viņiem dzīvot.

Good Intentions 16.06.2025

Pārksatīt savus ienākumus? Nepatīk - nelieto.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes