Europark - Ļoti slikts un nepieklājīgs serviss
Neprofesionāls, uz klientu neorientēts serviss – piezvanot uz EuroPark, esiet gatavi saņemt nevis adekvātas atbildes uz saviem jautājumiem par EuroPark pakalpojumiem, bet gan nepieklājīgas, pamācoši–audzinošas replikas par tēmām, kas ar uzdoto jautājumu nav saistītas, bet aizskar jūs personīgi.
Kārtējo reizi apstiprinās interesants likums – Latvijas bizness reti kad ir orientēts uz klientu, kurš par pakalpojumu maksā. EuroPark acīmredzot nezina, ko nozīmē klients un kā būtu pareizi ar viņu komunicēt.
Ļoti zems apkalpošanas kvalitātes līmenis – paliek rūgta pēcgarša un nožēla, kā arī atliek tikai gaidīt, kad, iespējams, varēs saņemt adekvātu pakalpojumu un pieklājīgu konsultāciju...
Komentāri (1)
Samaksā sodu.