www.sudzibas.lv ELKOR Kāds pircējs, tāda attieksme

ELKOR - Kāds pircējs, tāda attieksme

Es stradaju elkora, varu teikt tikai vienu - ja maksatu, tad paliktu stradat darbinieki. Runajot par pardeveju pretigo attieksmi varu teikt tikai vienu, kads pircejs tada attieksme, kada var but attieksmi pret cilveku kurs atnak pie pardeveja un saka vai varat man paradit sito to utt, un pasaas beigas pasaka bus janoperk internetveikala.

Ja runajot par prieksniecibu Elkora - beidziet cakaret savus darbiniekus un piejums paliks stradat cilveki, laujiet viniem ari apsesties nevis tikai davai staviet un tirgojiet, lai prieksnieciba, ja ta vinus var saukt, pamegina asi pastradat 12 stundas uz kajam un vispar, kas ta par prieksniecibu, ka nejedz pasi, ko vajag darit.

Komentāri (6)

D Dudu 03.02.2008

Labriit, nabaga Elkor paardeveeji- tik paargurushi, ka nepaarzin veikala sortimentu un suuta mani no nodaljas uz nodalju, pashi pa to laiku dzenaa bumbu starp plauktiem- kaa nu nenogursi, tas gan :D Gribeeju veikala vadiitaajai apjautaaties par paaris klientu apkalposhanas aspektiem, bet nu tas arii vinju raadaas paaraak nesatrauca (tas bij pirms kaada laika Alfas Elkoraa).

A ahuunsantons 04.02.2008

Tados veikalos strada tachu tikai neveiksminieki. Vēl sudīgaks un sliktaak apmaksaats darbs ir laikam tikai seetniekam.

E Elfa 08.02.2008

Nu ko lai saka... sētnieki arī ir vajadzīgi :) Un nevienu darbu nevar saukt par sūdīgu!!! Padomā pats, kā viss izskatītos, ja nebūtu sētnieki!?PEACE :)

S smiekliigi 14.02.2008

Ne jau darbs ir vainīgs pie taa kaads ir cilveeks... vismaz paarsvaraa :D (gateris un 3 pirksti gan ir saistiibaa) :D

H hmmm 10.06.2008

cik ta ir taa mazaa aldzinja ka suudzamies, cik zinu visaa tirdznieciibaa iet gruuti :( iisteniibaa bij doma iet ieksh elkora pashanceet, jo firma kur tagad straadaaju iet uz beigaam :(

V Vilnis 05.10.2008

Elkors ir viens no manie iecienītākajiem veikaliem! Esmu tur iegādājies ļoti daudz elektronikas priekš sevis. Varu tikai teikt vienu, no pircēja viedoļa, ja es aizeju uz veikalu un mani laipni sagaida un ir spējīgi atbildēt uz maniem jautājumiem par interesējošo preci tad protams ka es to preci arī iegādājos!!! Bet ja es jūtu ka pārdevējs nemaz necenšas un par savu preces klāstu neko nezin, pie tam atbild ar visādām gudrībām uzskatot mani par muļķi, tad es kā atapīgs klients padarīšu tavu dienu neaizmirstamu...
Tādēļ ja esi izvēlējies šo profesiju lūdzu arī apzinies kādi ir tavi darba pienākumi un pildi tos tā it kā pats nāktu uz to veikalu iepirkties.
Godīgi skot klientu apkalpošanas līmenis Latvijā ir skarbi zems, pieņemu ka arī administrācija ir vainīga, pārdevējam preci vajadzētu apgūt pirms viņš to mēģina pārdōt. Ja es eju uz veikalu lai vienkārši kāds man iedotu kastīti no plaukta un aizpildītu garantijas talonu tad labāk es to daru pats! Un pērku to netā!
Nobeigumā, Sūdzību nav ir tikai silti ieteikumi! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes