LV RU

Elkor

veikalaa elkor TP alfa 2 staavaa pie votoprecem in ljoti nekompetenti pardeveji un ar ljoti sliktu attieksmi pret pirceju, pat peec desmit minushu gaidishanas par jums neliksies ne zinis, un staaves talak un pljapas savaa starpa. kad pieiesiet klaat un pateiksiet kas jums vajadziigs, pardevejs paradis preci un pateiks ka taa der, bet taa tas nav, un taa nav 1 reize

Komentāri (4)

K Klauss 02.02.2006

konsultanta pienaakums nav uzreiz uzpliities potenciaalajam klientam un trauceet tam ar iespeejami nevajadziigu informaacijas guuzmu. jautaajot par kaadu intereseejoshu teemu der paarliecinaaties, ka zinat, ko jautaajat. kljuudas rodas informaacijas truukuma deelj, kas ne vienmeer naak no konsultanta puses. patiesas nekompitences gadijumaa nekautreejieties aizraadiit konkreetajam darbiniekam, nav obligaati jaanozaakaa visa firma, veikals, nodalja. "aizkjere" apkalposhanaa var gadiities informaacijas kvalitaates paarbaudee, jo visus parametrus tehnikaa visiem modeljiem zinaat ir tikai briinumbeernu priekshrociiba. interesanti, par ko straadaa Tu pats/i?

E Elka 21.04.2006

Piekriitu, ka tieshi tur paardevveji vispaar neliekas ne zinis par pirceeju. Tas tieshaam kriit uz nerviem:( Mees ar viiru nogaidiijaam minuutes 15, tad gaajaam jautaat, kurš vareetu mums paliidzeet. Muus suutiija no viena pie otra paardeeveeja, jo vinji bija aiznjemti.Nokjert kaadu paardeveeju bija neiespeejami:( Kaada velna peec tad jaataisa baigaa reklaama, ja nevar piemekleet normaalu personaalu??? p.s. kasiere, kad izsita cheku, pat nepaskatiijaas uz muusu pusi, starp situ, jauna meitene? kur Elkor taadas atrod?

S se 05.08.2006

Lielaka pirceju dala iet uz Elkor, tapec ka vini neko neesat dzirde3jushi par citiem veikaliem un perk tehniku un datorus VISDARGAKAJA veikalaa Rigaa. TT...

L Liene 21.08.2006

"ir pienākums" "nav pienākums" - šķiet, ka pārdevēju suga ar to vien nodarbojas kā studē savu pienākumu sarakstu, lai nedod dies' kaut ko nejauši neizdarītu ārpus tā. Manuprāt pārdevēja galvenais pienākums ir kvalitatīvi apkalpot klientu un maksimāli nest īpašniekam peļņu. Tas taču skaidrs, ka pārdot var vairāk, ja pārdevējs izrāda interesi un piedāvā produktu, lai ieinteresētu pircēju. Cik reizes esmu no veikala aizgājusi tikai tāpēc, ka izbesī pārdevēju vienaldzība.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes