EKL/LS SIA / UPS Latvija - Krāpšana, slikts serviss
2025. Gada 25. Martā ups Latvija nozaudēja mūsu sūtījumu.
3. Aprīlī sūtījums tika atrasts, bet drīz pēc tika atkārtoti nozaudēts.
Tikai 8. Maijā ups Latvija oficiāli atzina sūtījumu par nozaudētu.
2025. Gada 12. Maijā iesniedzām oficiālo rakstisku sūdzību no uzņēmuma puses, bet līdz šim – 19. Augustam – nav sniegta nekāda atbilde.
Mūsu e-pasti tiek ignorēti, zvani uz klientu apkalpošanu tiek nomesti vai netiek pieņemti, īpaši no ups Latvija pārstāves Marinas Voronovas puses. Turklāt par pakalpojumu samaksātā nauda joprojām nav atmaksāta.
Šāda rīcība no ups Latvijas puses ir nepieņemama un neatbilst ne profesionāliem standartiem, ne labas ticības un sadarbības principiem.
Pieprasām:
nekavējoties sniegt rakstisku atbildi uz 2025. Gada 12. Maija iesniegumu.
Atmaksāt pilnu summu un kompensēt radītos zaudējumus.
Ja prasības netiks izpildītas 10 darba dienu laikā, būsim spiesti vērsties ptac un citās kompetentajās iestādēs.
Pievienot komentāru