LV RU

EDEN - Līgums

Bēdīgā informācija pēc neveiksmīgas sadarbības ar dzeramā ūdens piegādes kompāniju EDEN.
Var būt kādam noder, lai pārdomātu pirms slēdz līgumus ar šo kompāniju.

Vispirms rūpīgi pārlasiet līguma nosacījumus, proti, lasiet formāli un burtiski,
viena maza drukas kļūda un var nonākt lielos s...., jeb nepatikšānās.

Kompānijai ir svarīgākais gūt peļņu - viss pārējais ir maznozīmīgs.
Klients kā tāds ir tikai naudas maksātājs un peļņas nesējs, cilvēciskais faktors nepastāv.

Vispār jau pakalpojumu sniegšāna ir ārpus kritikas.....preci mēdz pievest garāmbraucot, naktī, tāpat vien,
starp citu un jautāt vai nevajag gadījumā, negaidot nemaz klienta pasūtījumu.
Atstāj preci bez papīriem sakot, ka pēc tam lai paši visu nokārto.

Pavadzīmes kriminālās, ja izdomā maksāt skaidrā naudā - maksājuma uzdevumi, kvītis parasti nav.
Dienesta mašīnās ūdens pudeles ripo pa visu kravas kasti u.t.t.

Nepatīkamākais tas, ka kompānija nevar sazvanīt klientu, ja radušās problēmas,
piemēram ar maksājumu, tā spēj zvanīt tikai tad, lai pārdotu savu preci.

Un līgumā ir punkts, kurš paredz, ka kompānija bez kāda brīdinājuma un klienta informēšanas var ziņot
parādu piedzīšanas kompānijai par parādnieku [manuprāt tas labi atstrādāta metode kā piepelnīties vienam un otram]

Mana problēma sākās ar to, ka līgumā tika ierakstīta nepareiza ē-pasta adrese[viens burts!]
uz kurieni sūtīja rēķinus, kurus protams es nesaņēmu. Zvanu kompānijai, prasu kur rēķini?
Apgalvo- izsūtīti....un tā tas turpinājās, līdz uzradās Creditweb, kurš atrada īsto ēpastu, telefonu, mācēja piezvanīt,
ko nespēja vai negribēja EDEN.

Līdz ar to vienkārši pretīgi riebīga sajūta ieraugot šīs kompānijas Zīmolu -EDEN,
varu tikai ieteikt iet tam garām, nebūs labas komunikācijas....nebūs.
Pēc visa tā man pat arī EDEN ūdens šķiet ar purvainu piegaršu. Tādas nu nu ir tās sajūtas.

Līdz tam un arī tagad sadarbojos ar Venden, kur viss ir smuki, zolīdi un kārtīgi nostrādāts.
Mans zvans - pieņemts pasūtījums - atbrauc kurjers - samaksa - rēķins, kvītis - viss kārtībā.
Laba sadarbība un savstarpēja cieņa un cilvēcīga komunikācija. Katrs klients arī mazs ir vērtīgs un svarīgs

H2

Komentāri (2)

Sm smīkņa 19.12.2013

Tad jau tu tomēr pats vainīgs, ka nesaņēmi rēķinus. Ja redzi, ka nesaņem, vajadzēja palūgt, lai uz citu e-pasta adresi, pa pastu vai pa faksu atsūta, bet tu izlēmi tam nepievērst uzmanību.

In internets 23.12.2013

Faktiski, ja tu saņem Eden rēķinu caur kredītpiedzinējfirmu. "Nem ciet saņemto rēķinu un nomaksā pamatsummu. Kredītfirmai jau maksā EDen līgumā noteikto komisiju un ja nēesi ar kredītpiedzinējiem noslēdzis nekādu līgumu, viņi tevi liks mierā.

Tā ka bez stresa pielabo epastu un lieto GODĪGI ūdeni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes