E. Gulbja laboratorija - Slikts serviss

Divas dienas pēc kārtas ar grūtībām sazvanu jūsu laboratoriju un abas reizes darbinieces tikai pūšos un stenot var sniegt vajadzīgo man informāciju. Es saprotu, ka ir ērti ieviest, ka ārsts uz analīzēm var nosūtīt pa taisno sūtot jums nosūtījumu, bet klientam kā uzzināt uz kādām analīzēm ir nosūtīts, maksas vai valsts apmaksātas? Ja maksas tad cik maksā? Vakar sazvanīju ar nezin kuro piegājienu jūsu laboratoriju. Izspiedu no jūsu darbinieces, ka analīzes valsts apmaksātas, jāmaksā tikai 3.5 eur par noņemšanu. Šodien aizeju un jāmaksā arī par analīzēm. Zvanu atkal uz info tālruni, lai noskaidrotu kāpēc informācija atšķīrās. Uzvilcies tantuks jāpierunā lai vispār apskatās sistēmā kāpēc tā. Nevar neko normāli paskaidrot. Beigās vēl nomet telefonu. Tas pie jums skaitās normāls serviss?

09.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no E. Gulbja laboratorija Support Pārstāvja atbilde 14.01.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu ziņu, Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs lai uzlabotu pacientu pieredzi un laboratorijas darba kvalitāti.
Telefoniska informācijas nodošana ir ierobežota sakarā ar personu datu aizsardzību, ko drīkst sniegt tikai uzrādot personu apliecinošu dokumentu, kas apgrūtina informāciju sniegšanu telefoniski, tomēr cenšamies atrast ērtāko iespējamo pieeju katram zvanam individuāli.
Turpinam papildus apmācīt mūsu darbiniekus par apkalpošanu ar dažādiem papildizglītības kursiem.
Ļoti ceram, ka turpmākā pieredze būs pozitīva un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu
E.Gulbja Laboratorija

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes