Džuljeta Restorāns - Slikts serviss un apkalpošana
Nezinu, vai šo lasa restorāna Džuljeta vadība, bet šo atstāšu priekš citiem klientiem, lai neuzkāp uz tiem pašiem grābekļiem. Šodien 21.09.2025. Plkst. 18: 10 ar ģimeni 2+1 (bērns 2. G.) atnācām izbaudīt pēdējo siltu dienu šogad, un garšīgi paēst. Mūs apkalpoja jauns viesmīlis, kurš pieņēma pasūtījumu. Gaidijām apmēram 1,5 stundu, līdz es izdomāju aiziet pajautāt par mūsu pasūtījumu, jo pēc mums cilvēki, kuri bija atnākuši, jau bija paēduši un aizgāja prom. Par to visu laiku, bija aizņemti 4 galdi no daudziem. Kas izrādās mūsu pasūtījums pat nav ievadīts sistēmā, jo viesmīlis pieņēma pasūtījumu caur telefonu un neviens darbinieks par mums neko nezin. Viesmīlis pats bija apstulbis no tā, ka es atnācu jautāt un pat nav atvainojies, ko viņa vietā izdarīja bārmene. Mums piedāvāja pa ātro visu pagatavot, bet nu padomājiet paši, kādā kvalitātē būs tas “pa ātro ēdiens”. Interesanti ir tas, ka viesmīlis par šo visu laiku, pat nav pienācis pie mums, zinot, ka mēs gaidam. Paldies jums par šo sabojāto vakaru un paldies, ka mazs bērns nav paēdis. Viss sliktākais ir tajā, ka mēs speciāli nācām ar domu, lai mazs bērns paēstu un pavadītu labu vakaru, bet ne bērns paēdis, ne labs garīgais. Pie jums vairs nespersim kāju un ar šo padalīšos ar saviem draugiem un paziņām, lai zin, ka nevajag tur nākt.
Pievienot komentāru