Dzinejuremonts.lv - Slikts serviss

Nodevu uz remontu bmw m50b25 galvu. Lūdzu noslīpēt plakni un parbaudīt vārstu brīvkustību, ja nepieciešams mainīt vadīklas, īsumā uztaisīt kapitālo remontu motora galvai. Saņemu, samaksāju 135 eiro (2 vārstus mainīja vēl) . Man teica, ka vadīklas ir ok, vārsti pieslīpēti. Vēlāk jau mājās pārbaudu darba kvalitāti.. Vadīklas beigtas, vārsti kustās. Vārsta piespiesšanās jostiņa (vieta vārsta cepurē, kura piespiežas pie vārsta ligzdas) ir pārāk plata+ vēl brīvkustība. Šāda galva ilgi nenobrauktu, vārstos izsistu gropes, bedrītes un kompresija motorā pazustu jau pēc 5000 km. Netiek izpildīti ražotāja normatīvi, nauda un darbs vējā. Vairāk tur nedošu galvas uz remontu.
Gaujas iela 5

Komentāri (7)

K Kristiāns Sotaks 04.01.2018

Kā pa 135eur var samainīt 24 vadīklas? :D

A Alberts Nagaļs 04.01.2018

Nevar,bet kpc tad saka,ka tur viss ir Ok? Un izrādās galva noslīpēta pa 2 mm ir nost un man tā vairs neder. Vai stanoki veci un gļuko vai kas tur viņiem. Neesmu vienīgais, kam plakne pa daudz noslīpēta tajā vietā.

K Kristiāns Sotaks 15.01.2018

2mm tas ir daudz daudz daudz daudz par daudz, parasti 0,05-0,2 noņem. 1x biju pāris gadus atpakaļ pie viņiem, pietika, ka frēzētājs bija tādā ķīselī, ka nevarēja kājās piecelties, ar to arī pietika.

A Alberts Nagaļs 12.03.2018

Rezultāts. Nosplāvos un uzliku to galvu. Sākumā viss bija labi. Tagad motors ēd eļļu 2 litrus uz 100 km. Nekur netek,kartera gāzu nav,virzuļu grupa laba. Noņemot kolektorus visi vārsti eļļā. Blīvslēgus sabojāja tā vārstu brīvkistība un te mēs esam. Paldies jums,gaujas ielas meistari :)))

A ansisre 05.05.2019

Iedevu atjaunot om606 galvu. Saņēmu atpakaļ ar it kā restaurētām pāris sēžām, mainītiem blīvslēgiem, pārbaudītu uz plaisām, izurbtām iestrēgušajām kvēlsvecēm. Kvēlsveču caurumus iztīrīt neprot, visa pieredze nedaudz šaubīga. Rezultātā 2 vārsti čurā eļļu izplūdē, izplūdes gāzes gar vārstu karterī. Kantoris laikam visu laiku dzer, 500 eur + kāda nedēļa dzīves mizkastē. Rekomendēju nevest neko uz šo kantori.

A ansisre 09.05.2019

Teica, ka vadīklas esot labas- tagad pie tekošiem vārstiem brīvspēle līdz pat 0.3mm. blīvslēgi puse nav ielikti līdz galam, daži uzlikti šķībi, paši blīvslēgi arī ne visi vienādi. Viena fortkamera ar desmitdaļas izbīdījumu virs citām. Dārgie dzērāji, jums bija iespēja man noplēst vairāk un izdarīt darbu godprātīgi. Kaut arī apšaubu, ka ar to tehnisko bāzi un šķībajiem kadriem maz kas labāks var sanākt. Tagad galvu vedīšu remontēt vēlreiz, nu jau pie cita kantora.

A ansisre 09.05.2019

Ja nu uzņēmuma pārstāvji šo kādreiz izlasa- rēķins DZR949, lai padomā kurš tur žvingulī ir strādājis...
Dzinējs nebija visu šo laiku darbināts, jo auto tika būvēts swaps.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes