LV RU

Dzelzsbetons Mb SIA - Slikts serviss

Esmu viens no lielā šoferu pulka kuram regulāri ir jāsaņem krava dzelzsbetonu rūpnīcā liepājā cukura ielā un šis
pasākums arvien vairāk sāk atgādināt murgu. Tik nelaipnus darbiniekus reti kur vēl var sastapt. Ja mēģini uzdot jautājumu krāvējam tad parasti saņem izsmejošu atbildi vai nesaņem nekādu, sajūta tāda, ka viņiem tāda veida pazemošana rada gandarījumu, izņēmums ir Rolands kurš vienmēr ir ļoti korekts. Kāpēc man ir jāuzklausa šāda veida teksts ’saki paldies ka vispār Kraujam, kā maksā tā Kraujam, mēs tevi te nesaucām ’. Neviens no šoferiem viņus nav piespiedis tur strādāt un viņu atalgojuma problēmas mums šoferiem nav jārisina. Kāpēc tad šāda paša veida ražotne Daugavpilī darbinieku attieksme ir diametrāli pretēja un padarīta darba ātrums arī, nedomāju, ka Daugavpilī darbinieki saņem vairāk.
Varētu pieciest nelaipnību, bet ja mums šoferiem ir jāgaida četras piecas stundas līdz tiekam uzkrauti, kaut gan katram ir nozīmēts konkrēts uzkraušanas laiks. Ja pirmā maiņa krāvējiem beidzas četros pēcpusdienā tad pusčetros visi jau ir pazuduši nekas nenotiek, otrā maiņa kurai būtu jāsāk darbs četros pēcpusdienā parādās ap puspieciem, pār kādu darba ražīgumu te var iet runa. Iet sūdzēties tiešajiem priekšniekiem nav nekādas jēgas, jo atbilde būs ierasta-mēs neko nezinām, jāgaida, gan jau šodien uzkraus.
Ja ir iekraušanas notiek vakarā tad ļoti bieži ir jāveic rallijreids uz ostu, lai pagūtu uz prāmi, kāpēc mums ir jāpārkāpj satiksmes noteikumi un jāriskē ar sevi un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tikai tāpēc, ka kāds savu darbu nepaveic kā pienākas.

Komentāri (11)

T Turpušurpu 06.02.2020

SIA DZELZSBETONS MB
Pilnīgi piekrītu rakstītajam. Runājot par krāvēju darba laiku nav īsti skaidrs,ja darbs sākas 8.00 un kraušana ir 8.00,tad kāpēc šoferiem ir jāsēž un jagaida gandrīz stunda,kamēr krāvēji padzers kafiju un izspaidīs telefonus. Tas pats ar pusdienlaiku,tas itkā ir no 12.00-13.00, bet reāli apmēram no 11.30-13.30. Neviens viņus nekontrolē un visiem vienalga. Mašīnas pilna sēta,bet viņi vienkārši sēž. Tiešie priekšnieki,kas sēž otrajā stāvā būdiņā vai nu nevar vai negrib pat kaut ko darīt lietas labā. Sajūta tāda,ka arī viņiem viss ir vienalga. Atieksme gan no krāvējiem gan no tiešās priekšniecības, apmēram ko tu te atbrauci un traucē mūs. Nav saprotams kur skatās UPB vadība, un par ko viņi saviem darbiniekiem maksā algas.

D Dziļais 06.02.2020

Dzelzbetons Mb Liepājā!
Briesmīga vieta, kur braukt pēc kravas! Darbinieki bezatbildīgi, teritorija nesakopta! Attieksme tāda: “Ja kaut kas nepatīk, nebrauc pie mums!”

B buubuu 06.02.2020

Zivs pūst no galvas! Ja vadība nesit kulaku galdā, tad visi arī dara kā grib. Dažs labs vēl pirmdienā nāk ar žvinguli uz darbu, kā saka, neies tak labu mantu vīkendā laist gar degunu. Ja pirmdienās no rītiem pastāvētu ar alkometru pie šlakbauma, daļu no trases uzreiz varētu noņemt. Viegli strādāt, ja jānāk tikai atsēdēt darba laiks un uz pienākumiem visi aizver acis. Pilnīgi lieks tā cilvēka darbs, kas tur plāno tās kravas un laikus, jo tas plānojums jau nākamajā rītā 8:00 aiziet kaķim zem astes.

UPB MB dzelzsbetona ražotne Liepājā!
Piekritīšu augstāk minētajam un ceru, ka atbildīgās amatpersonas rīkosies. Protams arī ceru, ka šīs sūdzības sasniegs ne tikai uzņēmuma vadību bet arī pašus vaininiekus-darba nodarītājus! Kā jau minēts ir izņēmumi kas savu darbu paveic godam un ir pelnījuši uzslavu!
Noslēgumā padoms darba nedarītajiem-ja mamma jums liek nākt uz darbu, esiet pieauguši neklausiet, jo jums šis darbs acīm redzot nepatīk!

Kurzemniekss 07.02.2020

Pilnīgi piekrītu visiem iepriekš minētajam.
Jautājums, kurš ir atbildīgs par saražotās produkcijas izvietojumu teritorijā izskatās ka tāda vispār nav jo tāds haoss nav nekur citur ,katrs panelis savā stūrī normāli piebraukt nevar dubļi līdz potītēm.
Tas nav uzņēmums ,bet prasts kantoris.

T Turpušurpu 07.02.2020

Upb itkā uzņēmums ar augstiem standartiem,drošība augstā līmenī,bet tajā pašā laikā šoferiem dzelzsbetonā dubļainā laukumā jakāp 4m austumā,jakabina celtņa troses,ko vispār darīt drīkst tikai apmācīti cilvēki un jādala piekabes. Nekādu kāpņu nav un arī nekādi citi drošības līdzekļi arī. Krāvēji tajā pašā laikā pasaka ka viņiem tas nav jadara. Tur viss notiek trakāk kā krievu laiku kolhozā.

M menessgaisma 07.02.2020

Mjā, izskatās, ka te arī Darba inspekcijai ir darāmais. Kurš tad atbildēs par to, ja ar kādu no šiem augšā kāpējiem kas notiks? 4m nav arī mazais augstums. Brīnos, kā šāds kantoris vsp vēl pastāv...

N Nenormali 07.02.2020

Cik braukts krauties tad nekur nav bijis sliktāk kā Liepājas dzelzsbetonā. Sajūta tāda ka tur viss notiek pašplūsmā,nav nekādas organizācijas un izdarītā darba kontroles. Krāvēji iedomājušies,ka ir pasaules valdnieki,pretīgi. Drausmīga vieta. Piekrītu tam lai no rītiem pārbauda savus darbiniekus uz alkoholu.

UPB MB dzelzsbetona ražotne Liepājā!
Piekritīšu augstāk minētajam un ceru, ka atbildīgās amatpersonas rīkosies. Protams arī ceru, ka šīs sūdzības sasniegs ne tikai uzņēmuma vadību bet arī pašus vaininiekus-darba nedarītājus! Kā jau minēts ir izņēmumi kas savu darbu paveic godam un ir pelnījuši uzslavu!
Noslēgumā padoms darba nedarītājiem-ja mamma Jums liek nākt uz darbu, esiet pieauguši neklausiet ,jo jums šis darbs acīm redzot nepatīk!

B Babuīns 09.02.2020

Dzelzbetons Cukura ielā šoferu murgs.Kaut gan tai pašā laikā citās UPB filiālēs-Aile,Daugavpils viss kārtībā.
Laikam jau tomēr kāda vietēja vadība tāds arī pārējais personāls augstprātības un uzpūtības paraugvieta,
Izņēmums Rolands un Žeņa. Šiem darboņiem derētu zināt vienu elementāru lietu šofera darbā, uzsākot darba dienu mums darba un braukšanas laiks ir limitēts,kuru mēs vairs nekādi nevaram ietekmēt,ja neesat dzirdējuši ir tāda lieta kā tahogrāfs.Tāpēc mums ir ļoti svarīgi .lai tiktu ievērots tā saucamais iekraušanas laiks no Jūsu puses,nevis kaut kad, gan jau ja ne mēs tad otrā maiņa.Ja uzsāc vārdu pārmaiņu ar krāvējiem tad vari rēķināties ar totālu ignorēšanu nākamreiz ,kad esi atbraucis pēc kravas, tiešai vadībai arī viss pie vienas vietas.
Tā nu tie šoferīši zobus sakoduši pacietīgi gaida ,kad viņu labdzimtība krāvēji sāks darīt savu darbu.

M MMB 11.06.2020

Šodien dzelzbetonā salamājos ar tā saucamo viņu drošibnieku.Izrādās ka viņam pat nav nekādas skaidrības par reālu kravas stiprināšanu .Vienīgais ko var uzlikt sodu par to ka galvā nav ķivere.uz jautājumu par drošību stiprinot kravas ar sienām cik lielā augstumā drīkst strādāt bez papildus drošibas atbilde,jūs parakstījāt papīru ka par visu atbild pats šoferis.Nositīsies tātad pats vainīgs.Nav nevienas trepes kur nu vēl kāda cita papildus ierīce.Te darbs ir tīri drošibas inspekcijai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes