DYSON LATVIJA - nekvalitatīva prece, slikts serviss
Man ir liela, neatrisināma problēma ar firmu Dyson par Mitro grīdas tīrītāju Dyson WashG1. Iegādājos šo preci augustā par summu 699.00 eiro. Tīrītājs bija labs, arī tīrīja labi un vienkāršs ekspluatācijā, BET!
Pēc apmēram 5 tīrīšanas reizēm septembrī tīrītājs salūza un vairs nedarbojās. Sazināties ar šo firmu var tikai Whatsapā. No oktobra mēneša esmu saņēmusi tikai solījumus, ka bojāto preci apmainīs. Līdz pat šim laikam viņi apgalvo, ka noliktavā nav šī tīrītāja, kaut gan Dyson mājas lapā redzu pašlaik šo preci ar vērā ņemamu atlaidi. Tagad no 21.11.25.viņi apgalvo, ka nevar atsūtīt etiķeti preces atgriešanai. Liek sazināties pec 24 stundām, tad 48 stundām, bet nekas nemainās. Etiķete nav atsūtīta vēl joprojām. Ja problēma ir atsūtīt etiķeti uz e-pastu, vai es vispār varu ticēt, ka man atsūtīs uz apmaiņu preci?
Pievienot komentāru