www.sudzibas.lv Domus Lumina slikts serviss

Domus Lumina - slikts serviss

Pasūtīju Domus Lumina žalūzijas! Atbrauca meistars, solīja vienam logam izgatavošanas termiņu vienu nedēļu...
Pēc divām nedēļām, zvanot šim uzņēmumam un jautājot par žalūzijām, saņēmu atbildi, ka joprojām žalūzijas ir ražošanā kaut kur Lietuvā.
Pacietīgi gaidod, pēc 4 nedēļām vairākas reizes zvanot, kur mani zvani tika noraidīti, saņēmu atbildi, ka esot ražošanā brāķis radies!
Nākamais klient - šis uzņēmums ( Domus Lumina ) ar Jums pat ne reizi nesazināsies! Ierdoties šī uzņēmuma birojā, negatīvie darbinieki tikai rausta plecus un attaisnojās, ka ne pie kā nav vainīgi!
Iesaku jebkuram iet gar šo uzņēmumu ar līkumu!

Komentāri (4)

L Lotilaimigs 27.01.2020

Pasūtīju žalūzijas bambusa, cena bija gandriz divas reizes letāka kā Alan Deco un citiem "'krutajiem"'. Neticesiet, bet uzskatu, ka tie bija mani vieni no labak izteretajiem 420 euro par divam loti lielam bambusa zaluzijam. Lietuvas firma, varbut nedaudz termins pavilkas no 2 uz 3 nedelam, meitene atvainojas un par to papildus iedeva atlaiditi! Cilveki strada reali normali un kvalitate ir vienkarsi LABA! P.S. Nelasiet saja portala visas mulkibas, portals eksiste no reklamu naudas, pasi organize apmelosanu un pec tam pa naudu uznemejiem piedava dzēst info. Serveri Baltkrievijā, lai LV institucijas nevar piegriest skabekli!

D dacuks 06.11.2020

Diemžēl man ļoti līdzīga negatīva pieredze ar Domus Lumina pasūtītajām žalūzijām mājai. Es diemžēl tā arī neko beigās nedabūju un ar reāli lielu piepūli un uzstājīgumu caur Lietuviešiem izsitu atpakaļ savu iemaksāto naudu. Noteikti neiemaksājiet priekšapmaksu, pirms neesat saņēmuši redzējuši savu pasūtījumu! Gaidīju vairāk nekā 3 mēnešus.. un gandrīz vēl naudu pazaudēju. Darbinieku rotācija tur arī neliecina ne par ko labu, katrs nākamais nezina, ko darījis iepriekšējais - neredz nekādus pasūtījumus un iemaksātos apmērus. lai arī skaista mājas lapa un daudz sapirkuši reklāmas soc tīklos, taču reāli neuzticams kantoris!

K kRista___ 26.04.2022

Dace,nevajag melot.Ar Jums sazinājās menedžeris pats un atvainojās,ka ražošanas pārslogotības dēļ pasūtījums kavēsies un piedāvāja Jums atgriezt iemaksāto avansa maksājumu.Jūs izvēlējāties gaidīt pasūtījumu un par to saņemt atlaidi.Neglīti ir rakstīt apmelojumus,ja pasūtījuma saņemšanas brīdī nekādas pretenzijas no Jums nebija,bijāt apmierināta gan ar žalūziju gan saņemto atlaidi.

K kRista___ 26.04.2022

Cienījamais sūdzības autor,
Domus Lumina darbinieki ĻOTI labi atceras Jūs :)Jā,pasūtījums aizkavējās,par ko kompānijas darbinieki Jums atvainojās.Ar Jums regulāri sazinājās menedžeris un informēja par ražošanas procesu.Jūs ļoti labprāt pieņēmāt bezmaksas žalūziju,kā atvainošanos par kavējumu,plaši smaidot paspiedāt roku darbiniekam un nebija nekādas pretenzijas.Jūs ne centu nesamaksājāt par žalūziju,bet rakstat šādas cūcības.
Lai Jums viss forši!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes