www.sudzibas.lv Domina Informācijas centra efektivitāte

DOMINA - Informācijas centra efektivitāte

Kā Domina darbinieks vēlos atstāt atsauksmi tieši par informācijas centra darbu. No viņu darba var saprast, ka viņi dažreiz neuztver apkārt notiekošo. Skaļrunī vienmēr var dzirdēt frāzes, piemēram: - Pārvietojiet automašīnu, tika atrasta prece vai šajā tirdzniecības centrā pazudušo cilvēku vārdi, vai frāzes, ka prece atstāta kādā veikalā, un persona, kas pazaudējusi preci, lai atgrieztos veikalā. Lūdzu, atcerieties šo momentu. Bet, kad pirmo reizi zvanīju uz informācijas centru, sakot, ka manā veikalā atstāja kads cimdus, prasīja, lai atnesu pie viņiem, bija jau interesanti. Citreiz apzināti paņemu pārtraukumu, aizveru veikalu, lai aizietu pie viņiem un kad es atdevu karti, viņi šķībi uz mani paskatījās un uzdeva jautājumu "Kas tas ir?" Paskaidroju, ka manā veikalā palika karte, lai viņi īpašnieku. Bet ejot no informācijas centra uz manu veikalu, nekāda paziņojuma nebija. Ceru, ka karti atdeva īpašniekam. Un pēdējā reize, kad bija jau viss saprotams, atstāja veļas maisiņu iepakojumā uz manas letes. Es paņēmu pārtraukumu, aiznesu to uz informācijas centru, un viņi man jautāja: "Kas tas ir?" Paskaidroju, ka tas ir atstāts manā veikalā, un atkal, atgriežoties darba vietā, tas netika paziņots pa skaļruni. Radas jautajums, priekš kam viņi tur sež?

10.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes