Детская клиническая поликлиника на Виенибас гатве 45 - Пллохое обслуживание в регистратуре

Хочу выразить своё возмущение по поводу работы регистратуры упомянутой поликлиники.Очень большая проблема записаться по телефону к специалисту.Можно звонить целый день и там никогда никто не берёт трубку.Хотя регистратура работает целый день.Интересно, чем целый день заняты работники регистратуры?Отдыхают на рабочем месте или кофе пьют?Очень обидно, что у нас люди так относятся к своей работе.Неужели так тяжело отвечать на звонки?

е

Komentāri (6)

K Kristīne 16.06.2009

Es vakar no plkst.11 līdz plkst.17 intensīvi zvanīju, lai pieteiktu bērnu pie daktera un telefons katru reizi nebija aizņemts, bet vai kāds atbildēja? Nē! Tiešām, nesaprotu- ko var darīt sešas stundas ne reizi neatbildot?

L lee 16.06.2009

Lūdzu valsts valodā!

O Olga 16.06.2009

Bieži nācās ārstēties šaja iestadē, kad biju mazāka (pirms gadiem 5). Nu tad tur klātienē bij milzīgas rindas reģistratūrā, tām meitenēm nemaz laika nebij, lai atbildēt uz telefona zvaniem, jo tur nepārtraukti ir rindas ar māmiņām un to slimiem bērniņiem. Un tad grozās tas darbinieces kā var, lai tā rinda ietu ātrāk. Tā kā, nu nevajag lieki pārmest. It īpaši ka tagad tur cilvēku palika mazāk. Tā nav nekāda privātklīnika, ka ir speciāli nolīgta meitene, kas visu laiku tikai uz zvaniem atbild. Mēs ar ar mammu braucam tos savus 150 km tikai lai pierakstītos pie ārsta speciālista, arī nevarēja sazvanīt reģistratūru, un tas bij jādara reizi 3-4 mēnešos. Bet neko darīt. Protams, tas nav ērti un tā var būt ir ņirgāšanas par pacientiem, kuriem ir grūti. Bet tā nav personāla vaina, vainojiet valdību, kura nespēj nodrošināt attiecīgu apkalpojoša personāla skaitu poliklīnikās.
Un jā, mēs tomēr dzīvojam Latvijā, varēja arī valsts valodā rakstīt.

L Liga 14.07.2009

Kada starpiba kada valoda?!!!Es dzivoju New Yorka un tur gan anglu, gan latviesu, gan krievu, gan spanu var runat un visi cilveki dzivo miera .Tie iet runa, ka Rigas slimnica un it seveski poliklinika nesniedz nekadu medicinisku palidzibu.Poliklinika Vienibas gatve attieksme pret pacientu parsvara nekada-jo mazak pacientu jo labak un es vienu reizi atvedu tur bernu(protams par maksu!!!bezmaksas bija jagaida 6 men.)ar hroniskam iesnam.Un arsts izrakstija(konsultacija bija 26 Ls)kumelisu teju un zirteks, neapskatija bernu!!!Ka rezultata berns iestajas nakosaja diena reanimacijas nodala smaga stavokla ar pansinusitu.Nekadas sudzibas nebija ienemti vera, neviens man neatbildeja un nedeva nekadas paskaidrojumus.

S sssssss 21.08.2009

Neaizmirstiet ka uz so telefonu zvana visa Latvijas mazo pacientu vecāki .Tapēc arī ir tik ļoti garas rindas, Un ja gribi tikt ātrāk tad arī maksā.Un nejau šī ir vienīga iestāde kur pieņem bērnus ar nosūtījumiem pie ārstiem uz konsultaciju.

S Svetlana 13.12.2010

Soglastna, ja toze zvanila i ne odin den :(i tak i ne dozvanilas, prewlos idti zapisivatsja :(ploho, ocen ploho..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes