Datoru veselības centrs - Slikts serviss

2017. G.1. Augustā aizvedu uz Dvc Mežciemā, Hipokrāta Ielā 37, Rīgā salabot monitoru. Solīja 3-4 dienu laikā veikt diagnostiku un zvanīt. Sapriecājos. Pēc nedēļas zvanu pats un jautāju kādi rezultāti – seko atbilde, ka esot ļoti sarežģīts monitors „ samsungs” un meistars vēl nodarbojas ar diagnostiku. Meistara vārds netiek atklāts. Pēc divu nedēļu gaidīšanas seko atbilde, ka lai veiktu diagnostiku ir jāpasūta šim monitoram detaļas priekš pārbaudes... Uz katru zvanu tiek solīts ka atzvanīs pēc pusstundas, bet nevienu reizi nesekoja neviens atzvans. Nesaprotamo detaļu pasūtīšanai aiziet vēl mēnesis. Tad sekojoši pēc pusotras nedēļas beidzot tiek paziņots, ka monitoru salabot nevar. Remonta izmaksas būs vienādas ar jauna monitora iegādi. Ok, monitors ir jāsavāc. Atkal tas pats – monitora atgriežšana notiek divu nedēļu garumā pēc vairākiem zvaniem un dvc apmeklējumiem. Atgriežot monitoru, barošanas bloks tomēr netiek atgriezts. Seko kārtējais solījums, ka rīt atvedīšot... Un atkal būs divas nedēļas pagājušas, bet solījums nav izpildīts. Tātad no 1. Augusta līdz 25. Oktobrim ir pagājušas 85 dienas un monitors pilnā komplektācijā joprojām nav atgriezts. Ir pabūts 4 reizes dvc un vairākas reizes zvanīts. Notērēts laiks un nervi. Varbūt nevajadzētu uzņemties darīt to, ko neprot un atvainoties par manu zaudēto laiku un solījuma nepildīšanu! Ļoti neprofesionāla apkalpošana. Jābrīnās kā tādi datorservisi eksistē! Neiesaku citiem izmantot šo datorservisu!

Komentāri (7)

Pats strādāju slikti pazīstamā servisa centrā latgalē - Tas ir off topic, bet atklāšu mazu noslēpumu.

1) Gadījumā, ja jums neviens nezvana apsolītajā laikā - Tas nozīmē, ka kāds no darbnīcas menedžeriem ir aizmirsis jums piezvanīt, vai nepiezvanīja, jo pats netika informēts par ierīces diagnozi.
2) Bieži vien, ja ir kaut kādas problēmas ar monitoriem, tos pa lielam nav jēgas remontēt, jo remonts būs vienmēr tuvu jauna monitora remontam.
3) Meistara vārds netiek atklāts, jo tam nav nekādas nozīmes ar jūsu konkrēto problēmu. Nekur nav rakstīts par to, ka mēs esam spiesti jums pastāstīt par visiem meistariem kas šeit strādā. (Neizmirstiet, ka servis politika var to aizliegt, kas nozīmē atlaišanu no darba vietas. Mūsu gadījumā.) - Nedomāju, ka man vajadzētu stāstīt, kādēļ tādi noteikumi ir uz vietas.
4) Uz katru zvanu tiek apsolīts zvans pēc pus stundas. - Slikti noorganizēts darbinieks. Vai nu viņam nav laika jums piezvanīt, vai arī aizņemts ar kaut ko daudz svarīgāku. Piemēram remonts, par ko firma saņems 500 eiro, nevis monitors par ko var saņēmt praktiski neko. - Jebkurā gadījumā, firmas vaina, par nekārtību darbā, un tur jums nav nekādas vainas.
5) Visas pārējās problēmas kas ir izritējušas no šī visa processa ir saistītas ar sliktu menedžeru organizēšanu. Meistaram šeit nav nekāda sakara. Ja viņš šo diagnostiku varētu pabeigt ātrāk fiziski, viņš to noteikti arī būtu izdarījis.

P.S Uz nākotni informācija, lūdzu beidziet fantazēt par to, ka servisa meistariem ir kaut kādas zelta rociņas ar maģiskām nūjiņām. Mēs neburam neko! Prasīt kaut kādus laikus, par remontu, kad jūs 100% nesaprotat, kas ir par problēmu ir bezjēdzīgi. Tādēļ tā saucas DIAGNOSTIKA, nevis REMONTS.

Neesmu DVC meistars, nedz menedžeris, nedz administrātors, vienkārši mani 2 centi, pie jūsu piepūstās sūzības.

MacBeton 25.10.2017

Varbūt jūs vienkārši esat pajolēni? Kā jau lielākā daļa Latvānijas "datorservisi"...

Nē, vienkārši jūs esat tik atstulbuši, ka domājat, ka visi meistari var visu izdarīt 10 sekunžu laikā, bet viņi grib lai viņiem maksā par to desmit kārtīgi.

Ja būtu vairāk tādu gudrinieku, kā tu Latvijā, kas domā, ka ir baigie meistari, Latvijā jēgas principā nebūtu vērt nevienu servisu. Mēs arī esam cilvēki, un mums arī ir savas problēmas. Ja nejēdz to saprast, tad taisi savu tehniku pats, un tad domā, Huļi man telefons vairs nestrādā.

Irina Polyakova 25.10.2017

Labdien! Kāds ir līguma numurs?
Ar cieņu, DVC.

V Vladislavs Kundziņš 27.10.2017

Līgums Nr.1603 parakstīts 2017.g.1.augustā

V Vladislavs Kundziņš 03.11.2017

Jāa, Irina Polyakova arī pazuda... Nav brīnums, ka minētajā DVC darbinieku attieksme pret klientiem ir " nekāda". Katrs dara ko grib...

V Vladislavs Kundziņš 21.11.2017

Irina Polyakova u-ūū, kur Tu pazudi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes