Credo Autoskola - Slikts serviss

Sākās viss brīnišķiģi 2020. gada oktobrī,ar pierakstu jūsu autoskolā, es izvēlējos grupu, man operatīvi pārzvanīja, lai apstiprinātu manu pierakstu.
Īpašs paldies teorijas pasniedzējai Tatjanai Šeinkmanei un braukšanas instruktoram Jurijam Galuzo, par ļoti korektu, labu apmācību.
Bet viss brīnišķīgais beidzās ar teoretiskās apmācības beigām.
1. problēma, man iedeva sarakstu ar instruktoriem, un teica ka man jāmeklē pašam sev vadīšanas instruktoru, no 12 pretendentu saraksta, un sacīja, ja nesanāks no šiem 12 atrast, ir saraksts mūsu majaslapā ar 100 pasniedzējiem, protams ka visi 12 bija aizņemti, sastapos ar lielu problēmu lai atrastu instruktoru, tā bija nenormāli liela laika nokaušana.
2. problēma, sākās covids, un autoskolas instruktori, pārtrauca savu darbu uz nenoteikto laiku. To praksi kuru saņēmu pirms covid laika, 8 akadēmiskās stundas, bija bezjēgā iztērēta nauda.
3. problēma, ofisa darbinieki slikti administrē. sastapos ar vienaldzību pret kursantiem, "nepazvanīsi nesaņemsi".
pirmkārt, uz vadīšanas eksāmenu rindas 2 nedēļas ( labākā gadījumā ), pieraksts ir iespējams tikai ar priekšapmaksu, un neviens nenāk pretī. Pēc tam, lai ātrāk pierakstīties ir jāsūta apmaksas kvīts. Jo apmaksāt varētu arī pirms eksāmena, vai šo divu nedēļu laikā. Kāpēc pieraksts notiek tikai ar priekšapmaksu.
4. problēma, beidzot nokārtoju vadīšanas eksāmenu, sazvanījos kā teica inspektors ar autoskolu, nosūtīju visu nepieciešamo informāciju, dabūju atbildi ka TRIJU dienu laikā atvērs pieeju, lai pierakstītos CSDD eksāmenam. Sēdēju gaidīju, uz 4. dienu tā un nebija pieejams pierakstīties, nolēmu uzzvanīt, dabūju atbildi, ka esmu parādā vēl 50EUR par braukšanas kodiem, gada laikā reāli varētu to aizmirst jebkurš cilvēks, neviens neinformēja, ka tāds parāds vispār pastāv. Telefoniski pateica, citēju " vaitad jūs nesaņēmāt īsziņu par to, ka jums ir parāds".
Tas ir pamatīgs debīlisms.
Kad vajadzēja parakstīt līgumu visi zvanīja, visu un visiem vajadzēja, bet palīdzēt kursantam ātrāk nokārtot tiesības, nevienam nevajag.
Neiesaku šo autoskolu, jo administrācijai ir nospļauties uz saviem kursantiem. Tiesības ieguvu 2021. gada septembrī.

06.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Credo Autoprieks autoskola Support Pārstāvja atbilde 13.10.2021

Sveicināti!
Mums tiešām ļoti žēl, ka Jūsu sākotnēja pozitīva pieredze mūsu autoskolā kļuva par negatīvu.
Mēs labi saprotam problēmu, ka instruktoru ir diezgan daudz un ir grūti izvēlēties savējo, bet diemžēl, cilvēki ir ļoti dažādi un autoskolas darbinieki ne vienmēr var saprast kāds instruktors ir nepieciešams konkrētam kursantam. 12 instruktori, kurus mēs piedāvājām, bija ar labākām atsauksmēm un tas ir vienīgais iemesls, kāpēc tieši šie instruktori bija izcelti. Ar cieņu pret visiem instruktoriem un ņemot vērā mūsu pieredzi strādājot ar cilvēkiem, izcelt kādu konkrētu instruktoru nebija iespējams lielu rindu dēļ.
Ārkārtā situācija valstī ietekmēja ne tikai katra cilvēka dzīvi, bet arī autoskolu darbību. Katra autoskola mēģināja izpalīdzēt saviem kursantiem MK noteikumos minētajos ierobežojumu robežās un mēs saprotam, ka braukšanu aizliegšana aizkavēja autovadītāju tiesību saņemšanu ikvienam topošajam vadītājam. Kā arī mēs saprotam, ka tik liels pārtraukums negatīvi ietekmēja Jūsu mācību procesu, ko var uzskatīt par bezjēgā iztērētu naudu.
Runājot par mūsu ofisa administratoru darbu, mēs pateicamies par sniegto informāciju un noteikti pievērsīsim lielāku uzmanību uz cilvēku darba kvalitāti.
Nevienam nav noslēpums, ka pēc brīža, kad valstī atļāva veikt praktiskās nodarbības autoskolu kursantiem, izveidojās lielās rindas ne tikai uz braukšanām, bet arī uz braukšanas eksāmeniem. Uz doto brīdi ir pieejami 5 braukšanas instruktori, kuri strādāja tik daudz, cik vien varēja, lai paātrinātu mācību procesu. Diemžēl, Jūsu praktisko nodarbību beigas izkrita uz to momentu, kad rindas fiziski nebija iespējams samazināt.
Mēs labprāt iedotu iespēju kārtot braukšanas eksāmenu ar pēcapmaksu, bet esam spiesti rīkoties saskaņā ar mūsu pieredzi, kura bija negatīva.
Kā arī ir pieminēts iekšējās kartībās noteikumos un līguma 2. sadaļas apakšpunktā 2.2.3., cena ir atkarīga no izvēlētā instruktora un izvēloties dārgāku instruktoru, Jums ir jāveic apmaksa par cenas starpību.
Autoskola Credo Autoprieks vēlreiz atvainojas par Jūsu negatīvu pieredzi un ceram, ka Jūs jau veiksmīgi izmantojat savas zināšanas uz Latvijas ceļiem. Mēs ņemsim vērā Jūsu atsauksmi lai piestrādātu pie mūsu sniegto pakalpojumu kvalitātes. Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs.
Ar cieņu, autoskolas Credo Autoprieks administrācija

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes