www.sudzibas.lv Colorfall Krāpšana, slikts serviss

Colorfall - Krāpšana, slikts serviss

Diemžēl arī man ir slikta pieredze ar SIA Colorfall. 13.10.2021. pasūtīju ar akciju Softshell lietusmēteli par 125 Eiro. Sākumā komunikācija bija ļoti laba. Lauma Grauziņa man sūtīja voice message Facebook un teica, ka mētelis jāgaida 3-4 nedēļas, jo pēc ražošanas noslodzes redz, ka ātrāk nebūs. Teicu, ka ok, jo tas nav tik steidzami, jo tomēr šo pirkumu gribēju uz pavasara pusi vilkt. Nu tā gāja laiks. Tā kā biju stāvoklī un gaidīju dvīņus, man nebija tik daudz laika uztraukties par savu mēteli. Bet ap Ziemassvētkiem, kad jau mazie bija piedzimuši, varēju sākt visādas lietas kārtot, sāku domāt, kur tad tas mētelis ir pazudis? Skatos, ka Facebook parādās vēl akcijas uz kleitām, tad džemperiem, kur jāpasūta un saņem pirms svētkiem. Kaut kā ap to laiku man nedaudz palika neomulīgi un iekšā sākās neliela trauksme. Pēc visiem svētkiem janvārī aizrakstu un apvaicājos, kur tas mētelis. No viņiem klusums. Tad uzrakstu vēlreiz - klusums. Aizsūtu e-pastu, arī klusums. Nu jau paliek nepatīkami, ka kas tā par klientu apkalpošanu? Customer service zemākajā līmenī. Un tad man ienāca prātā intereses pēc paskatīties atsauksmes un tad atdūros uz tik daudz atsauksmēm, ka sanāca tāda dusma. Es nekad dzīvē neesmu bijusi apčakarēta vai apkrāpta. Vienmēr pasūtu lietas no pārbaudītiem veikaliem, vietnēm. Pat Andele Mandele nekad un neviena pārdevēja nav mani apčakarējusi. Viss vienmēr atsūtīts. Bet te pēkšņi saproti pēc visa lasītā vai nu palikšu bez mēteļa vai atsūtīs kaut kad, bet varu rēķināties, ka cits izmērs vai vispār ne tas mētelis. Tad nu ļoti dusmīgi aizrakstu, kur mētelis? Beidzot Facebook atbilde. Nekādas atvainošanās nesaņemu, bet pasaka, ka palaidusi garām ziņu un diemžēl mētelis būs pavasarī. Es šokā un domāju: Kas tas par joku? Ko tu laid akciju oktobrī, kad tev reāli nav mēteļu un nebūs? Es dusmās atrakstu, ka negribu vairs to mēteli un vēlos atpakaļ naudu. Lauma atbild, ka konti ir bloķēti un viņi tagad atsāks saimniecisko darbību un nevar atgriezt. Piedāvā izvēlēties kaut ko no stoka. Es atbildu, ka negribu neko, gribu atpakaļ naudu. Var arī atdot skaidrā naudā. Un paziņoju, ka nebrīnos, ka pēc visa izlasītā, ka viņai nobloķē kontus, jo gan jau sūdzības aizgāja tālāk. Atbildes vairs nav, mēteļa nav. Zinātu, ka viņa nodarbojas ar tādu dīvainu uzņēmējdarbību, es nekad nebūtu pasūtījusi. Mana draudzene pirka mēteli sen atpakaļ, teica, ka viss ar komunikāciju bija labi, ja būtu bijuši jociņi, būtu noteikti pateikusi. Pirms kādiem 4 gadiem Laumu satiku tirgojam mēteļus Riga Plaza. Atminos, ka runājām un teicu, ka kādreiz dzīvē gribu tādu mēteli. Likās patīkama sieviete. Nekas neliecināja, ka cilvēks ir negodīgs, krāpnieks un laikam nebaidās, ka kāds viss nāks atpakaļ. Latvija ir pārāk mazs tirgus, lai nodarbotos ar krāpniecību. Cilvēki viens otram nodod informāciju, dalās ar slikto un labo pieredzi. Pie tam cik esmu iegādājusies preces un atbalstot Latvijas tirgotājus, esmu saņēmusi tikai to labāko attieksmi. Uzņēmēji ļoti cenšas un vēlas, lai par viņiem pēc tam atstāj labu atsauksmi. Un tad es saskāros ar SIA Colorfall. Tagad man vairs neko negribas no tā zīmola. Nevienam nekad to neieteikšu un visiem kam varēšu likšu turēties pa gabalu. Pie tam, smieklīgākais, ka Lauma Grauziņa janvārī ir atvērusi jau jaunu sabiedrību SIA Colorfall Clothing. Izskatās, ka vēlas turpināt čakarēt citus. Turieties pa gabalu no šī zīmola. 20 sūdzības vienam mazam zīmolam ir mega daudz. Pie tam lasot visas, ir kopīgs kopsaucējs - bardaks, briesmīga komunikācija (vai tādas nav) un serviss. Ir pavirši un apģērbs neatbilst cenai un kvalitātei, tiek melots par izsūtīšanu. Un tā varētu turpināt un turpināt!

Papildināts kristine87 30.01.2022

Ne naudas, ne mēteļa :(

31.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (15)

E EvaV 31.01.2022

Arī es gaidīju savu pasūtījumu no novembra beigām, tāpēc šodien aizsūtīju iesniegumu PTAC. Esmu gatava arī iesniegt Cilvilprasību tiesā. Būtu labi visas sūdzības apvienot.

K kristine87 31.01.2022

Sveika! Es ar iesniedzu sūdzību PTAC vakardien. Tas ir ļoti labi, ka vēl kāds iesniedza. Varbūt sakustēsies procesi.

K katerina... 03.02.2022

Sveika! Mana sūdzība PTAC jau bija uzrakstīta 25.11.2021, atbilde bija ka process tiek pagarināts uz 2 men. Ne naudas, ne preces pagaidam nav.

J JD 14.03.2022

Man tas pats stāsts, kas mums te visām. Pasūtīju jaku septembrī, ignorē, naudu atpakaļ nesūta. Iesniedzu PTAC, arī nesen atsūtīja, ka pagarina termiņu. Ceru, ka šie spēs ko nokārtot :( reāli riebjas tas colorfall, nekad nav nācies pašai ar ko šādu saskarties

F FejasMeita 14.03.2022

Sveiki, pievienojos piečakarēto pulciņā.
10.01.2022 apmaksāju akcijas lietusmētelīti pēc mēriem + piegāde 104.28 € apmērā un teica, ka 3 -4 ned izgatavošana aizņems. Bet nu jau pagājušas vairāk kā 8ned un vispār ignorē pilnībā. Vnk šausmīgi, ka šitā izturas pret klientiem. Esmu šokā...

K kristine87 03.02.2022

Es zinu, ka konti SIA Colorfall ir bloķēti uz doto brīdi. Un nesen tika izveidota jauna sabiedrība SIA Colorfall Clothing.

A Aiva Ābele 12.02.2022

Un, kàds mums ar to sakars, ka ir blokèti?

A Aiva Ābele 12.02.2022

Situàcija ir identiska Júsu-03.01.2022 zibenígi atsùtíja konta numuru, teica, ka 3-4 ned.laiká izsùtís preci-pat pagájušas 6.ned.nav pat omnivas adrese un telefons uzjautàts-ignorè visur, kur tiek uzdots jautàjums-rakstīšu PTAC, ka káda grib pievienoties-rakstat arī, lai esam vairumà.

K kristine87 12.02.2022

Viņa man šodien atbildēja sekojoši:
Sveika! Diemžēl nav iespēja ar bloķētu kontu atgriet naudiņu. Šobrīd piedāvājam samainīt ar gataviem produktiem, produktiem, ko varam izgatavot vai izdevīgākām dāvanu kartēm, ko varēs izmantot pavasarī, kad ceram atstākt saimniecisko darbību. Ar cieņu, Colorfall

Man vnk fascionē, ka cilvēks pat neatvainojas. Ko tad rīkot akciju oktobrī, ja nav reāli prece, ko klientam nosūtīt? Man viena lietuviete atrakstīja, ka zaudējusi vairāk kā 200 Eiro, pasūtīja lietusmēteli un somiņu. Ne preces, ne naudas :(

PTAC jau iesniegumu ar sūdzibu iesniedzu 03.02.22. ar visiem dokumentiem un pierādījumiem. Sūti tu arī! Lai ir vairākas sūdzības vienkopus.

S Sanita Roze 15.02.2022

Es saņēmu identisku vēstuli no viņiem, kad interesējos vai mans pasūtītais lietusmētelis ir gatavs. Tāda sajūta, ka sarīkoja akciju, lai savāktu pamatkapitālu jaunajam uzņēmumam. Varbūt jāiesaista bez tabu?!

K kristine87 15.02.2022

Bez Tabu var sarunāt. Vai ir vēlme būt sižetā un runāt?

E Elīna Lukašova 01.03.2022

Sveiki.. izskatās ka mēs vienādos laikos esam tikušas maigi teikt ap4akaretas.. es savu lietusmeteli pasūtīju 09.11.2021 ( lai uzšūtu pēc individuāliem mēriem tika samaksāti 179 euro ) kopš 4 februāra ne ziņas ne miņas no viņiem. Pēdējā ziņa ko saņēmu ir šāda - Sveika! Skatīsimies kā varam atrisināt, mums Janvārī kontus nobloķēja VID un atmaksas kavējas.
Naudu neatdod - uz ziņām neatbild. Ko nu darīt ?

E EvaV 15.03.2022

Iesaku sazināties ar savu banku, caur kuru veicāt apmaksu. Es arī nesaņēmu savu novembrī veikto pasūtījumu, tādēļ rakstīju iesniegumu bankai par iespēju saņemt atpakaļ naudu. Banka visdrīzāk sazinās ar pakalpojumu sniedzēju - 2checkout.com, kas ir starpnieks ar Colorfall. Banka veica lietas izskatīšanu un mēneša laikā ieskaitīja atpakaļ manu samaksāto naudas summu.

S SZi 07.04.2022

https://www.sudzibas.lv/colorfall-un-lauma-grauzina-mekleju-cietusos-kopigam-iesniegumam-c2211556

S SZi 07.04.2022

https://www.sudzibas.lv/colorfall-un-lauma-grauzina-mekleju-cietusos-kopigam-iesniegumam-c2211556

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes