www.sudzibas.lv Clix.lv 1clix.eu - Krāpšana

Clix.lv - 1clix.eu - Krāpšana

3 nedēļas gaidu pasūtījumu loi/524/24050, šīs nedēļas sākumā par piegādi teica ka būs 27.11, bet kustības nekādas. Uzrakstīju, ka dodu iespēju līdz pirmdienas vakaram (02.12) sākt piegādi ar izvēlēto kurjeru un izsekošanas nr. Vai atgriezt maksājumu. Bet tā kā veikala saits vairs nestrādā, izskatās ka bez Ptac iesaistes naudu neatgūt.

29.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Mozyy 01.12.2024

Mājaslapā jauns uzraksts - ''Veikals šobrīd nestrādā,
par pasūtījumiem un citiem jautājumiem saiznāties pa tālruņiem: +37124504091 vai [slēpt]@1clix.eu''

Cerēsim, ka arī kaut ko atbildēs jaunajā darba nedēļā...

Papildināts Mozyy 09.12.2024

Saņēmu zvanu no darbinieka, laipns un ļoti atvainojās par situāciju. Vienojāmies par daļēju piegādi tuvākajās dienās un atlikušo daļu atmaksāt, kad būs iespēja.

M

Komentāri (6)

Good Intentions 30.11.2024

Neiesaku šeit sūtīt.

E Ernest7999 02.12.2024

2 reizes, uzlikuši to pašu nestrādājošo telefoni un e-pastu, gudrinieķi. Vnk.ņirgašana.

K Klients 06.12.2024

Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.

Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.

Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!

K Klients 09.12.2024

"...atlikušo daļu atmaksāt, kad būs iespēja"

Kad?

M Mozyy 09.12.2024

E-pasts no Paysera

"Hi,

We wanted to inform you that today we received a response from the merchant regarding your order LOI 524 24050. They have partially received the items and are ready to proceed with the delivery of the available items.

For the undelivered items, the merchant will issue a refund.

Thank you for your understanding, and please let us know if you need further assistance."

K Klients 09.12.2024

Izskatās ka jums ir paveicies. Sounds like a happy ending.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes