Charlot.lv - Slikts serviss, bojājums
Šodien bērnam pirmai klasei nopirku skolas somu. Pēc tam secināju, ka tā ir netīra un ar izkritušu akmentiņu. Tā kā soma maksā 79.95€,gribas arī labu kvalitāti. Tajā pašā dienā atgriezos veikalā. Bet atteicās preci apmainīt vai atgriezt naudu. Soma nelietota. Attieksme bija brīnišķīga, kad somu pirku, bet briesmīga, kad vēlējos apmainīt pret nebojātu preci. Piedāvāju pat apmainīt pret lētāku somu no viņiem neprasot atmaksāt starpību.
Komentāri (1)
1. Rakstiet viņiem prasījuma pieteikumu detalizēti izklāstot problēmu, norādot, ka jau pirmajā dienā nesāt to atpakaļ un to nepieņēma, pieteikumā pieprasiet atmaksāt iztērēto naudu;
2. Ja atbildot viņi Jūs "atšuj" - zvaniet PTAC un viņi Jūs nokonsultēt. Ja esiet drošāka par savu rakstītprasmi, rakstiet PTAC sūdzības būtību pievienojot vēstuli kuru iesniedzāt pārdevējam un pievienojot pārdevēja atbildi. Tāpat rakstiet ka atbildei nepiekrītat jo šādas kvalitātes soma Jums nav vajadzīga un lētāku nevēlaties. Pārdevējs Jums naudu atgriezīs.