Cenuparadize.lv - Čakarēšana

Atradu internetveikalā lētākus kārtridžus printerim un pasūtīju (tā bija trešdiena). Atnāk apstiprnājums uz e-pastu, ka pasūtījums saņemts. Gaidu gaidu. Piekdien zvanu un prasu, kad varētu būt. Sieviete atbild, ka pateiks puisim, kas nodarbojas ar tehnikas pasūtījumiem, ka es emsu zvanījusi. Tānu atkal gaidu un gaidu. Pirmdienā atkal zbanu - kad būs mans pasūtījums. Man puisi atbild - Jums taču piekdien zvanīja un teica, ka cenas ir mainījušās. Tad nu es pajautāju - ko tad es esmu atbildējusi, ja es par tādu zvanu neatceros. Uz ko man atbildēja - nu mēs jau tagad varam vienoties.Tad nu esmu guvusi mācību - ka šķeit ne vienmēr cenas ir tādas kā norādītas, jo tagad man ir jāpiemaksā vēl 6 lati. Un protams ir neliels aizvainojums par to, ka it kā man esot zvanīts. Varu tad iedomāties, kas vēl citiem klientiem ir pierakstīts. Var tad secināt, ka krīzes apstākļos ir veikali, kam neinteresā klientu ērtības, bet tikai un vienkārši peļņa.

D

Komentāri (2)

B Baņkieris 20.04.2009

Vislabākā vieta kur pirkt kārtridžus ir www.kartridzi.lv

U Uģis riktigais 20.05.2009

Ja viņi būtu uzlikuši lielāku cenu, pirms pasūtiji, tad jau Tu nebūtu pasūtijuse :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes