www.sudzibas.lv Carefizz, LMT Maksa par nesaņemtu pakalpojumu

Carefizz, LMT - Maksa par nesaņemtu pakalpojumu

Oktobrī uz tikko ieslēgto tel.26184182 pienāca īsziņa, ka lai pieslēgties pakalpojumam carefizz, jāievada kods. Pēc nepilnas minūtes pienāca otra īsziņa – ka pakalpojums ir aktivēts un lai atteikties no tā, jānosūta īsziņa uz nr.1897 ar tekstu stopkods. Kad es sāku ievadīt īsziņu, parādījās brīdinājums, ka par īsziņu var būt piemerota maksa. Nolēmu, ka ja jau es pakalpojumu neaktivizēju un kodu nesūtiju, varu arī īsziņu (maksas) nesūtīt. Telefonu izslēdzu. Rēķinā par oktobri no lmt parādijās “maksa par mobilā satura pakalpojumu no Mobigw Ou “. Mēģinot noskaidrot situāciju, vēršos lmt un 30.11.22. Saņēmu atbildi, no kuras izriet, ka ka viņi, izrakstot rēķinus, vadās ar saņemto no pakalpojuma piegādāja informācijas – Mobigw Ou. Firma mobigw ou, savukārt e-pasta atbildēja, ka viņi ir tikai platforma un pakalpojumu sniedz firma carefizz un paziņoja viņu mājas lapu. Mājas lapā sadaļā “kontakti” ir atrodams tikai e-pasta adrese un vairāk nekādas ziņas par firmu.
Man liekās, ka šajā gadijumā esmu saskāries ar krapniecisku shēmu, kura versta uz maksas iekasēšanu par nesaņemtu pakalpojumu. Esmu drošs, ka neievadiju piekļuves kodu, jo izlasiju, ka pakalpojums ir maksas, bet telefons paredzēts dienesta vajadzibam. No otras puses, numurs ir korporatīvs, katru menesi es šos rēķinus neredzu un ja gramatvedība neizrādītu pamatotu interesi par šo maksas pakalpojumu, viss varētu būt apmaksāts kādu laiku, bet pēc tam nobloķēts. Saņemt naudu atpakaļ diez vai ir reāli. Un vel par lmt atbildību. Viss tiešam ir kārtibā? Viņiem nav jānes atbildība par pakalpojumu sniedzējiem? Ir taču arī līgumi un t. T. Vai nav aizdomīga firma, kura kontaktos norāda tikai e-pasta adresi?

A

Komentāri (1)

S staceygeek 12.12.2022

Sveiki visiem. Arī man uz privāti tālruni nāca šīs īsziņas vairākas reizes, piedāvāja sūtīt STOP kodu īsziņā, ko, protams, nedarīju. Nākamos divos mēnešos pamanīju paaugstinātu rēķinu par LMT pakalpojumiem, sāku rakt, LMT arī man atbildēja, ka viņi tikai iekasē atbilstoši pakalpojuma firmas piestādītam rēķinam. Nekad neko neesmu pircis no visāiem carefizziem. LMT piedāvāja man nobloķēt paaugstinātas maksas numuru lietošanu, kam es arī piekritu, taču, jau izkrāpto naudu (savādāk to nevar nosaukt) atgriezt vairs nevar. 3 mēnešu laikā kopā sanāca ap 18 eiro. Šķiet, te būu darbs policijai, lai noķer šos mērgļus un pakar kokā aiz pautiem. Esmu ļoti dusmīgs uz viņiem. Varbūt man tie 18 eiro nav tik sāpīgi, bet kādam citam tā varēja būt pēdējā nauda. TIkai kārt aiz pautiem tādas maitas. Ienīstu. Nesaprotu, kāpēc tik cienīga kompānija kā LMT sadarbojas ar blēžiem?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes