www.sudzibas.lv Canon Centrs - Maskavas iela Brāķis, slikta apkalpošana

Canon Centrs - Maskavas iela - Brāķis, slikta apkalpošana

Pirms nedelas Canon centra nopirku zibeni SPEEDLITE 580 ex2 kopa ar 5D, visu nedelu nocakarejos meginadams saprast kapec zibene nestrada automatiskaja rezima, jo visos parejos rezimos ta stradaja, domaju jau ka laikam esu parak stulbs ka nemaku pat apieties ar zibeni automatiskaja rezima kur vispar nekas nav jadoma tikai jabliez, ta nu pec 100 reizu instrukcijas parlasisana gan angliski, gan valsts valoda (krieviski) devos atpakal uz Canon centru, kur "laipnais" pardevejs bija parak aiznemts terzejot rocinas sadevusies ar savu draudzeni, ka pasutija mani divas durvis talak uz servissu, servissa darbinieks atzina ka zibene ir brakis, un ir janodod labosana. Izradas ka esu nopircis braki kuru man pa taisno no letes ir janes remontet, ar to es galigi nebiju apmierinats jo uzskatu ka prece ir jaapmaina, bet to vini darit negrib.

Ta ka visiem iesaku neiepercieties CANON centra Maskavas iela, jo ja nopirksiet braki tad neviens jums to nemainis, bet gan pa taisno varesiet nest uz labosanu (vienigais labums, ka talu nebus janes, tikai divas durvis talak) un ja ari ko perkat tad noteikti parbaudiet visas funkcijas uz vietas neatejot no kases.

J

Komentāri (7)

I Igors 25.01.2008

Varu pateikt tikai vienu, ka es esmu Canon dīleris un saņemot no klienta brāķētu fotokameru vedu viņu uz šo servisu Maskavas ielā. No 50 kamerām labi ja 5-7 gb. viņi remontē kā garantijas, bet pārējās izdomā visādas atmazkas lai tikai taisītu kā maksas remontu.

S shmoxs 04.02.2008

Kāda mārrutka pēc pirkt no viņiem, ja pa garantiju tāpat neko nedabūsi, tad labāk no lētajiem ineta veičiem, vai pasūtīt ebajā, ekonomija būs diezgan liela.

G Gundega 27.07.2008

Tad vajag sūtīt vēstuli uz lielo Canon, Latvijā tāpat ir meitas uzņēmums. Vajag ar teikt visas sūdzības kā letiņi grauj Canon servisa reputāciju. Cik zinu, ja mūsējie ir reģistrēti var sūdzēties mātes uzņēmumā. Ja mūsējie lieto tikai "lielo' vārdu, tad tik uzlikti uz ausīm. Pasaulē ir tik milzīga konkurence, ka tagad klienta vajadzībām lielie montri izdarīs da jebko! Vajag noticēt saviem spēkiem.

G Gundega 27.07.2008

http://www.canon-europe.com/Contact_Us/Canon_Europe_Contacts/Europe/Latvia.asp

S Svetlana 29.07.2008

man, paldies Dievam, nebija problēmu ar dārgākām mantām(arī nopirku tur zibeni un canonu 400D), bet kādu laiku atpakaļ no[pirku tur arī akumulātoru.tā kā neesmu pati no Rīgas, palūdzu to izdarīt draudzenei, kad viņa man to atdeva, nevarēju sparast, kāpēc nevaru to batareju ielikt fotoaparaatā.braucu mainīt, pārdevēji ļoti rupji man teica, kas es tam akumulātoram esmu pati kaut ko nodarījusi un blablabla.pēc tam atnesa jaunu, un to ielikām bez problēmām, konstatējām, ka 1. bija brāķis!nu, bet nekāda atvainošanās nesekoja, un pat tas fakts, ka braucu 100 km, lai samainītu kaut kādu sūda batareju-viņus neuztrauca.mūžā vairs uz turieni nebraukšu!

M MatīssBaltalksnis 10.09.2008

Man pagaidām nekādu problēmu nav bijis, bet ja jau jūs tā sakat tad jāsāk uzmanīties!

I Inga 10.09.2008

Par šāda veida gadījumu ir jāgriežas atpakaļ veikalā, kurā foto kamera bija iegādāta.
Pamatojoties uz "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" 28.panta pirmās daļas 3. punktu, to izlasot Jums tiks skaidras Jūsu tiesības!!!
Cilvēkiem vajadzētu paņemt šo likumu un to labi izlasīt un tad arī neradīsies šāda veida problēmas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes