Brio Engineering - Klientu serviss

Kompānijas klientu serviss ir katastrofa. Tiek solīts atbraukt un novērst kases sistēmu problēmas nedēļām. Nav saprotams cik konkrētie pakalpojumi izmaksās un kura ir atbildīgā persona. Kompānija pirms pārdot kases sistēmas solīja, ka ir apzināta Servisa problēma un tiek veiktas strukturālas izmaiņas, kas ievērojami servisu uzlabos. Ir pagājuši 8 mēneši un ir kļuvis vienīgi sliktāk.Sastrēguma periodos kā EUR LVL maiņa kompānijas telefoni vispār neatbild. Neiesaku iegādāties minētās kases sistēmas, jo jebkuras problēmas ar ko nāksies saskarties būs faktiski neatrisināmas.

R

Komentāri (1)

A Azik99 02.10.2014

Tā tiešām ir. Anekdote ne uzņēmums. Ja izmantojat viņu pakalpojumus, jārēķinās, ka problēmas noteikti būs vairāk, kā izmantojot citus. Risinājumi it kā seko, bet pamatā bieži nenovērš. Vienīgais risinājums - zvanīt pa n-tām reizēm dienā, kamēr neatbrauc. Vislabāk līgumā jau iekļaut kaut kādus reakcijas laikus un sankcijas, ja nenovērš. Bet tā vai tā jābiksta un pašam jātērē laiks uz šito kantori.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes