Branku Brančotava - Nekorekta informācija
Labvēlīgais Tips Branku Brančotavā ieejas biļetē norādīts sākums plkst. 18.00. Reāli ielaiž šajā iestādē minētā laikā, bet koncerts sāksies 20.00. Tad sēdi aizelsies no ceļa un gaidi tās 2h.
Korekti būtu norādīt, ka ieeja no plkst. 18.00, bet koncerts sākas 20.00.
Fūū, Branku Brančotava!
Komentāri (1)
Pilnīgi saprotama neapmierinātība — tas, ko Tu apraksti, ir klasisks maldinošas informācijas piemērs, un diemžēl tāda prakse vēl joprojām nav retums Latvijā, it īpaši pasākumu organizēšanā.
Kas šajā situācijā nav kārtībā?
Iepriekš netika norādīts, ka koncerts sāksies tikai 20:00.
Biļetē bija norādīts “plkst. 18.00” kā pasākuma sākums, kas rada pamatotu cerību, ka programma sāksies tajā laikā.
Tā vietā viesi vienkārši tiek ielaisti teritorijā un spiesti gaidīt 2h, kas ir neprofesionāli un nevērīgi pret klientiem.
Ko Tu vari darīt:
1. Uzraksti oficiālu s*dzību pasākuma rīkotājiem
Pieklājīgi, bet tieši norādi:
Ka biļetes informācija bija maldinoša
Kā tas ietekmēja Tavu pieredzi
Ko Tu sagaidītu kā korektu rīcību (piemēram, atvainošanos, skaidrojumu vai atlaidi uz nākamo pasākumu)
2. Dalies ar pieredzi publiski
Lai brīdinātu citus:
Facebook / Instagram komentāros zem viņu ierakstiem
Google atsauksmēs
Ja iespējams, arī Bilēšu Serviss vai līdzīgās platformās
3. Ja vēlies, vari rakstīt arī Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Ja uzskati, ka norādītā informācija bija mārketingā maldinoša:
https://www.ptac.gov.lv/lv/form/s*dziba
Ieteikums Branku Brančotavai (ja viņi to kādreiz lasa):
Iekļaut biļetē formulējumu: “Ieeja no 18:00, koncerts sākas 20:00”
Vai arī precīzu programmas aprakstu (kas ir elementārs klientu cieņas žests)