LV RU
www.sudzibas.lv Booking.com krāpšana un slikts serviss

Booking.com - krāpšana un slikts serviss

Bija rezervēta naktsmītne Birzai kempingā.Uz nakts mītni neieradāmies, jo pa ceļam salūza mašīna. Bija jāpavada nakts mašīnā.Pēc laika atnāk reķins.Rezervācija esot jāatceļ 14 dienas iepriekš.Vai nav smieklīgi? Viņiem neinteresē kāpēc neieradies.

01.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (5)

A aicis24 01.07.2020

Nezinu gan,kad rezervē vienmēr tak ir rakstīts vai vari atcelt rezervējumu vai nevari.Man liekas bija pāris stundas pirms ierašanās varēja vēl atcelt,bet ne visās vietās,bet ne jau 14 dienas iepriekš,pilnīgas muļķības.Man ar bookingu nekad nav bijušas problēmas, arī ar rezervācijas atcelšanu.

D Džumbo 01.07.2020

Nu bet loģiski. Tā nav viesnīca, kur daudz numuriņi, bet kempings ar tik vietām, cik tur ir. Jūs aizņēmāt vietu, citi klienti nevarēja tikt.

T Turkey901 01.07.2020

Naktsmītne tika norezervēta, stāvēja tukša un Jūs gaidīja, protams, ka par to ir jāsamaksā!

A AiK 01.07.2020

Pareizi ir ! Rezervēji ,neatbrauci maksa par dīkstavi ! Latvieši Haļavšiki

Oskars Oskarsons 01.07.2020

Mēģinājāt vismaz zvanīt viņiem, kad mašīna salūza? Vai arī vienkārši stāvējāt klusu, a tagad brīnaties par saņemto rēķinu. Viss ir loģiski, nāksies vien piķot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes