Booking.com - Krāpšana

Biju veicis rezervējumu viesu namā ar priekšapmaksu. Tajā pašā dienā piezvanīja no viesu nama administratore un lūdza atcelt rezervējumu, jo esot notikusi kļūda un pakalpojums izrādās, ka nav pieejams. Atcēlu rezervējumu un booking.com man bija jāatskaita 7-12 dienu laikā samaksātā nauda, bet uzņēmums tā arī nav atmaksājis. Ar tīmekļa vietnes klientu apkalpošanu sazināties praktiski nav iespējams. Pašas mājas lapas uzbūve ir pielāgota priekš tā, lai klientiem būtu apgrūtinājums risināt problēmsituācijas, apjuktu informācijas nepieejamībā un nolaistu rokas par pazaudētajiem līdzekļiem. Ir iespējams vienīgi sūtīt vēstuli, kurai nav nekādas references - vai viņi ir to saņēmuši, vai izlasījuši, tas nav zināms! Nav nekādas atbildes. Telefona numura nav. Tikai vienīgi birojam Londonā. Protams, man nāksies vērsties tiesā, ļoti nepatīkami... Dārgie cilvēki, lūdzu, nekad neveiciet priekšapmaksu iekš booking.com! Pastāv iespēja, ka nonāksiet tādā pašā situācijā.

23.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (2)

S Sakura Shinigami 23.08.2022

Man līdz šim problēmas nav bijušas.

S Sakura Shinigami 23.08.2022

Man līdz šim problēmas nav bijušas ar booking.com

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes