Bambino atrakcijas - Slikts serviss

Bērnu ballītei bija pasūtīts animators, kuram bija jāizklaidē bērni ar rotaļām, spēlēm un par paildus summu jānovada saima veidošanas meistarklase. Rezultātā saņēmām pasaku tēlu, kas bērniem ne stādījās priekšā, ne ar viņiem spēlēja kādu spēli, pat ne runāja. Izskatījās, ka meitene ir nobijusies it kā pirmo reizi būtu ar bērniem un nezina, ko iesākt.
Uzņēmuma vadītājs ir neatsaucīgs un pēc lielām lūgšanām atgriezt gatavs ir tikai piekto daļu no samaksātās summas. Nevienam neiesaku uzticēt bērnu ballīti šim uzņēmumam, jo gala rezultātā nav ne pakalpojuma, ne naudas summas un bērns dzimšanas dienā paliek vīlies. Paši uzņēmuma īpašnieki arī atzina, ka ir atsūtījuši mums neprofesionālu cilvēku acīmredzami bez pieredzes, kuru pēc tam atlaiduši, bet atgriezt samaksāto summu par animatora pakalpojumiem negrasās. Citiem iesaku meklēt animatoru pakalpojumus citos uzņēmumos.

02.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (4)

Vagons Komā 03.10.2020

Ja man iedos mieloties ar cienastu, es bezmaksas būšu animators. Man patīk jautrība

D Dace Zirina 06.10.2020

Es, kā šī uzņēmuma vadītāja, jau vairāku gadu laikā esmu pārliecinājusies, ka tomēr ir vēl uz šīs pasaules negatīvi cilvēki, kuriem vienmēr viss nebūs pa prātam, un viss būs slikti.
Esam noskaidrojuši arī animatores viedokli, kura netika atlaista, kā to apgalvo šīs atsauksmes autors.
Šo atsauksmi uzskatām, kā tīšu uzņēmuma nomelnošanu, lai saņemtu bezmaksas pakalpojumu. Kā arī neesam saņēmuši nevienu pierādījumu, ka pasākums bērniem tik tiešām ir novadīts nekvalitatīvi. Mēs nekad neesam teikuši vai atzinuši klienta izteikto pieņēmumu, ka esam nosūtījuši pie viņa "neprofesionālu cilvēku acīmredzami bez pieredzes, kuru pēc tam atlaiduši".
Mēs paši bieži zvanām klientiem pēc novadītiem pasākumiem, lai noskaidrotu, kā ir gājis, vai klienti apmierināti, kur šoreiz uzzvanot klientam, saņēmām atbildi no jubilāres mammas, ka viss bija labi, burbuļi lielie tika taisīti, slaimu meistarklase novadīta, bet tomēr bija gaidījusi ko vairāk, un vēlas, lai atgriežam daļu naudas. Administratore vēl nepaspēdama sazvanīt mani - vadītāju, jo tomēr vienpersoniski šādu lēmumu viņa nevar pieņemt, teica, ka noskaidros šo jautājumu aprunājoties ar vadību un atzvanīs. Nesagaidot animatora stāstu un nesazvanot vadītāju, administratore pēc pāris stundām jau saņēma agresīvus zvanus no jubilāres tēta, ar vulgāriem tekstiem, ka labāk būtu noalgojis prostitūtu par to naudu, ka esam bez pieredzes, un vēl vieni un vienīgi apvainojumi, pieprasot naudu atpakaļ, neļaujot administratorei bilst nevienu vārdu, lai izskaidrotu mūsu naudas atgriešanas politiku.
Pēc iesnieguma saņemšanas no šiem klientiem, sākām iztaujāt animatori, kura vadīja šo pasākumu. Meitene stāsta ka ir ar bērniem sveicinājusies, ar bērniem darbojusies, slaimu meistarkalsi ir novadījusi, lielos ziepju burbuļus vadījusi, spēles ir spēlējuši, kopīgu bildi taisījuši. Esot arī pēc pasākuma klientiem prasījusi vai viss apmierina, par ko saņemta pozitīva atbilde. Tomēr, ja klientiem kas neapmierināja, vajadzēja jau to pateikt uz vietas animatorei, sazvanīt vadību, tad arī būtu operatīvi risinājuši problēmu. Bet šeit izskatās, ka pēc mūsu kontroles zvana, klienti ir sapratuši, ka var pasūdzēties un saņemt naudu atpakaļ, šo iespēju nezmazvai jāizmanto, jo bija tomēr gaidījuši ko vairāk.
Mēs vispār jau tai pat dienā atzvanījām un piekritām atgriezt daļu naudas, jo varam pieņemt, ka slaimu meistarklase un burbuļi aizņemtu 1h, samaksātās 1,5h vietā, un esam ar mieru atgriezt naudu par pusstundu no animatores darba, jo tomēr nebija tā kā varētu saprast šeit pēc klienta rakstītās atsauksmes, ka animatore nezmazvai ir atbraukusi, ienākusi klusēdama, tā arī nosēdējusi 1,5h klusēdama, paņēmusi klientu naudu un aizbraukusi. Tomēr meitene pie klientiem ir arī braukusi 50km (100km turp-atpakaļ) un daļa rēķina summu sastādīja arī ceļa izmaksas, ko mēs skaidrojam, ka nekādi nevaram atgriezt, bet šeit klientam izskatās, ka ir vienalga, bija gaidījuši ko vairāk, līdz ar to labāk būtu prostitūtu noalgojis.
Pēc šādiem tekstiem, ko mums nācies uzklausīt no klienta, varam secināt, ka ļoti negatīvs cilvēks, ar kuru neieteiktu sadarboties.
Un vecākiem ieteiktu pajautāt arī jubilāres viedokli, nevis negatīvi nostādīt, ka viss ir bijis slikti un viss ir izbojāts. Neticu, ka bērniem nav patikuši nedz lielie ziepju burbuļi, nedz novadītā slaimu meistarklase, nedz spēles. Šeit drīzāk rodas jautājums pie vecākiem, kāpēc jārada negatīvas emocijas bērnu svētkos?

I iii 22.10.2020

No manas puses tikai viens ieteikums visiem, kas apsver domu sadarboties ar šo uzņēmumu: nodrošinaties ar lieciniekiem vai visu pasākumu no sākuma līdz galam nofilmējiet, jo klientam viņi neticēs.
Vainu savu neatzīs un cerēs, ka klients vienkārši aizmirsīs, jo trīs nedēļu laikā, kamēr stingrāk nesāk runāt, neliekas ne zinis, aizbildinoties ar visādām atrunām.
Un pat neiedomājieties sūdzēties, citādi tā skaitīsies apmelnošana un rezultātā pat solītos 15 eiro nedabūsiet.
Un ir liela atšķirība, kad pēc pasākuma piezvana administrators un apvaicājas, kā paticis pakalpojums vai zvana un prasa, vai viss bijis labi, jo aizsūtījām Jums animatoru, par kuru paši šaubījāmies, vai būs labi. (Bet tam arī netic- tā ka ierakstiet arī zvanus).
Saprotams šajā laikā, kad covid vīruss būtiski ietekmē uzņēmumu ienākumus, centīsies atspēkot visu teikto, lai beigās nebūtu jāatmaksā pilnīgi neko.

D Dace Zirina 26.10.2020

Kurš normāls uzņēmums pats zvanīs un jautās vai apmierināja animatora darbs, jo aizsūtījām tādu par ko šaubamies? Mēs protams ticam savam darbiniekam, neredzam iemeslus, lai animatore mums melotu. Viņa ir novadījusi vairākus pasākumus, saņemtas arī labas atsauksmes par šo konkrēto meiteni, no Jums pirmajiem dzirdam sliktas atsauksmes un sūdzības, līdz ar to grūti izvērtēt kuram šai gadījumā ir taisnība. Un Jūs mēs pat dzīvē redzējuši neesam.
Uzņēmumam šie 15eur ir, protams, pile jūrā, bet mēs principa pēc neuzskatām par vajadzību naudu atmaksāt, jo animatore tomēr bija pie Jums aizbraukusi, ceļā 2h pavadījusi, ar bērniem 1,5h ir darbojusies. Tas, ja animatora darbs neatbilda Jūsu prasībām vai gaidībām, tā ir cita problēma. Lai Jums veicas ar turpmākiem pasākumiem un īpaši animatoriem, lai atbilst Jūsu prasībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes