LV RU
www.sudzibas.lv Avon kavēšanās ar pasūtījuma saņemšanu

Avon - kavēšanās ar pasūtījuma saņemšanu

Labdien, gribu teikt ka esmu ļoti smagi vīlusies jūsu kompānija. nesen dažas dienas atpakaļ pasutiju preces no avon kataloga un gaidu jau vairāk ka nedelu un ka nesmu sanemusi savu preci ta nesmu. tika solits jau savlaicigi atvest preci bet nav un dota zina konsultantam ari nav... kā tagad tas ir jasaprot cik ilgi tad būs jāgaida?

Ag

Komentāri (3)

Uz uzzykee 04.01.2015

"nesen dažas dienas atpakaļ" tika pasūtīts un gaida vairāk kā nedēļu ??? Kā tas iespējams?? :D
Ceru ka pati šo uzrakstīto murgu saproti?
No otras puses lūdzu paskaties cik darba dienas ir bijušas kopš 23. decembra? Tiešām domā ka citiem cilvēkiem brīvdienu nav!

Gg ggggggggg 04.01.2015

Te lielākā daļa sūdzību iesniedzēju uzskata, ka apkalpojošajā sfērā strādājošajiem ir jālien klientu priekšā uz ceļiem un jāstrādā arī brīvdienās un svētku dienās. Rodas sajūta, ka visi, kas te žēlojas nomirs, ja būs nedaudz jāpagaida.

Gg ggggggggg 04.01.2015

+ aizmirsu piebilst - Avon konsultanti nepasūta katram klientam preci atsevišķi, bet gan ir viena pasūtījuma lapa, kuru aizpilda un visa prece tiek piegādāta konkrētā datumā pēc lapas aizpildīšanas un nodošanas. Ja kaut kas ir nogājis greizi tad konsultants ir pie vainas nevis visa firma jāvaino.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes