LV RU
www.sudzibas.lv Avon Apkalpošana kā pagājušajā gadsimtā!

Avon - Apkalpošana kā pagājušajā gadsimtā!

Aptuveni reizi gadā pasūtu dažas lietas personigai vajadzibai no Avon. Katru gadu apsolos, ka tā būs pēdējā reize! Šogad pasūtīju tikai tāpēc,ka vinji neatgrieza naudu, bet summa karājās gadu virtuāli pie viņiem. Tad nu izlēmu pasūtīt vēlreiz lai nepaliek nauda pie viņiem. Visu izdarīju kā jādara. Pāris dienas pirms pasūtījuma saņemšanas man atnāk sms,ka pasūtījums ir apturēts jo nav samaksāts par to ( iepriekš tiku maksājusi pēc pasūtījuma saņemšanas). Zvanīju interesejos,kas par vainu - izrādās viņi mani ir uzlikuši uz priekšapmaksu jo man ir slikta kredītvēsture ( kas NAV taisnība) un NAV paziņojuši. Mājas lapā manā profilā arī nekas par to nav teikts. Bet tas nav visss - apkalpošanas speciāliste saka - pārskaities naudu, atsutiet maksajuma uzdevumu. Ok - prasu - kur varu ņemt rēķinu? ATbild - rēķina nav - skaitiet uz dullo - mājas lapā var atrast rekvizītus! :) Pirmkārt jau kaut kā nenopietni - skaitīt bez rēķina, Otrkārt - a cik tad man skaitīt? Pēc kataloga cenām nevar skaitīt jo ir atlaide, kaut kam ir vēl kaut kāda atlaide utt. Uz ko man atbild - jūs aptuveni paskaitiet!!! Iedomājieties? Es biju šokā. Beigās izdīcu precīzu summu lai man pasaka - tā atšķīrās pamatīgi, ko mājas lapā aprēķina. Pārskaitīju naudu ( papildus jau esošajai,kas karājās pie viņiem), nosūtīju maksajuma apstiprinajumu uz e-pastu,ko man iedeva un gaidiju savu pasutijumu... Protams nesagaidīju... Izrādās e-pastu nav saņēmuši, naudu gan ir saņēmuši un atkal "uzkarinājuši" manu naudu virtuāli manā profilā. Neko neziņo, nesaka. Klientu apkalpošanas speciāliste dumja kā zābaks - pēc e-pasta nosūtīšanas esot jāpiezvana un jāpajautā vai e-pasts saņemts! Kaut ko tik leduslaikmeta domāšanas izraisītu sen nebiju dzirdējusi! Man ikdiena sastāv no e-pastiem - ja es pēc katra e-pasta zvanītu un prasītu vai tas ir saņemts... man vajadzētu strādāt arī naktīs... Ļoti nepieklājīga, nekompetenta, rupja, aizvanojoša un "ne uz cilvēk apkalpošanu"vērsta apkalpošana. Esmu Ļooti, Ļooti vīlusies - likās - liels, starptautisks uzņēmums, bet kultūras nekādas, procedūru nekādu un interneta vide un sakārtotība akmens laikmeta līmenī!!! Atvainojos par kļūdām - nav laika , bet dusmas milzīgas!!!

L

Komentāri (2)

S SwCherry 09.01.2013

Tas uzņēmums ar saviem klienta servisa darbiniekiem ir zem katras kritikas!

xy-files 21.08.2014

Un tie vinu produkti ar nav nekaadas kvalitaates, ; lielaakoties razhoti Polija un visiem ir zinaama taa polu "kvalitaate"! Vienreiz tik iegaadaajos paaris produktu un nepatika!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes