Avio-biletes.lv - Slikts serviss

Saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju! Iegādājos biļetes lidojumam avio-biletes.lv mājaslapā, pie tās iegādes neizvēlējos pareizi bagāžu. Dienu pirms lidojuma sapratu, ka nepieciešams lidojumam papildus bagāža! Nezināju kā to izdarīt, zvanīju uz norādīto kontakttālruni, kurš norādīts šajā mājaslapā. Nekādas atbildes, veicu zvanus 20 uz šo tālruni! Dažus zvanus vienkārši atteica! Protams, rakstīju arī e-pastiski! Maza panika iestājās, jo nezināju kā lai rīkojas! Pēc neilga laika saņēmu neskaidru e-pastu, radās vēl papildus 10 jautājumi, e-pasta parakstā pievienotais tālrunis bija identisks tam, kurš atradās mājaslapā! Lai ātrāk atrisinātu situāciju, uzskatu, ka vienmēr labāk ir mutiski runāt, it sevišķi, ja situācija ir ātri jāatrisina! Arī pēc sniegtās atbildes tālrunis neatbildēja! Esmu ļoti vīlusies šādā ofisa darbībā un aicinu attiecīgo darba devēju izvērtēt servisa kvalitāti!

Komentāri (5)

really? 09.05.2019

Kapec vsp biletes tada kaktu lapaa japerk,nevis pa tieso pie aviokompanijas? Tad vismaz var vienmer ielogoties sava profila un veikt izmainas un ja galigi nekaa, tad pa daargo lidosta piemaksat par somam!

"Protams, rakstīju arī e-pastiski!" - šitais gāž no kātiem :D :D :D

J Justine Blina 16.05.2019

Skaties nenogāzies no tiem kātiem!

O OstapsBenders 09.05.2019

Pirka biļeti, lai aizbrauktu uz Angliju strādāt?

J Justine Blina 16.05.2019

Ja tev citu variantu neeksistē, nenozīmē, ka visi to tik dara kā dodas strādāt! Ir arī normāli dzīvojoši un strādājoši cilvēki, kuri mēdz ceļot!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes