LV RU
www.sudzibas.lv Averoja neapmierinātība ar ceļojumu

Averoja - neapmierinātība ar ceļojumu

Gribu informēt Jus par briesmīgo celojumu, kas man bija no 07.07.07. līdz 11.07.07. uz Berlīni un Tropical Islands.

INDI man pateica, ka gide buus Silvija Lipska, un ka Averoja negrib dot gides mob.numuru – lai visi buutu laicīgi pie autobusa un nebutu nekadas atrunas. Izbraucaam no Riigas nevis 6:00, bet 6:35, jo no saakuma kavēja autobuss – 10 – 15 min, bet peec tam bija konflikts starp meitenu vecākiem un pasažieri, un gidi, jo meitenēm neesot vietas autobusaa, - taas kuras bija līgumā paradzeetas un atrunātas. Konflikta laikaa Gide visus informēja, ka vinai nav liigums ne ar vienu tūrisma firmu – ne Averoju, Ne Indi, ne Ozolciems Tuure un ka vina esot medmāsa. Gide izrādījās ir nevis Silvija Lipska, bet Inga (bez uzvārda- nestaadiijas priekšā).
Iekaapjot autobusaa pamanīju, ka tas ir netīrs un putekļains. Atverot galdu – ieraudzīju saulespuķu seeklu caumalas un atverot atkritumiem paredzēto traucinu-taadu kaa pelnutrauks – ieraudzīju, ka tur ir hotdog’a gabals ietiits papiiraa un vecas kozlenes no iepriekšējiem braucējiem.
Kad autobuss saka braukt – gide pateica, ka tualete ir paredzēta tikai 40Litriem – mazaas vajadzības, tadel labaak, lai visi cieshas 3, 5 – 4, 5 stundas un tad buus apstāšanās. Kad tikaam lidz Polijai – vienai sievietei jau bija slikti no ciešanās un peec tam, kad vina piegaja pie Gides un palūdz apstaaties vai iedot vinai tualetes atsleegu – veel stundu vinai bija jaagul viiram kleepii ar nodurtu galvu un jaacieshaas, lai izturētu, jo autobuss neapstājās un atslēgu no tualetes nedeva – taa bija slēgta.

Kaut kur Polijaa saplīsa autobuss un gide teica – juus varat izkaapt aaraa paknābāt zaali (iipashaa tonii) kameer autobusa šoferi labojo autobusu. Tas aizneema kaadas 20 – 25 min. Autobusaa bija karsts un putekļains, - kaa rezultātā man visa seja ir pumpaas –no karstuma un netīrumiem. Kondicionieris nestrādāja un nebija svaiga gaisa.Autobuss izvēdinājās tikai, kad bija apstāšanās, ik peec 3 stundaam truuka gaisa.

Noliekot somu uz grīdas, zem seedekla – ievērojām, ka taa un visas mantas ir slapjas...Izraadaas, ka tek jumts labajaa pusee lietus laikaa un viss uudens iesuucas aizkaros un paklājā uz kura staav musu somas. Kad stipri lija, tad priekšā sēdošajai meitenei Lailai lija strūkla virsuu.

Gide pateica, ka esot normaali, ja cilvēks churaa 1 reizi 5 stundaas. Taadus rādītājus es nebiju dzirdējusi – it sevishki, ja dzer kafiju un daudz shkidruma, - kas arii ir jādara vasaras karstumā. Esot darbaa es lietoju daudz shkidruma – teeju un uudeni un man shkiet normaali, ja es eju uz tualeti katras 2 – 3 stundas. Es centos ieveerot ciklu un dzert tikai 1, 5 vai 1 stundu pirms apstaashanaas, lai varētu nokārtoties, bet apstāšanos nebija iespējams prognozēt – Gide pasaka, - nakamaa pietura tikai peec 3, 5 – 4 stundaam, bet pacik vinas meitai vajadzēja atraak, tad visi izkaapa peec 2, 5 stundaam – kad es veel uz tualeti negribēju un nakamaa pietura tikai peec 3, 5 stundaam – taadeel praktiski nedzeeru neko un man slaapa...Kaut kadas represijas.
Kad nevareeju iztureet un piegaju pie gides, lai palūgtu atslēgu no tualetes – vina man prasīja – vai nevaru veel stundu ciesties – teicu, ka nevaru tadel jau arii piegaju klaat...Tad vina prasija vai mazaa vai lielaa vajadzība – es teicu, ka mazaa – kaut gan shaads jautājums ir pazemojosh...tad vina iedeva atslēgu.Kad iegāju tualetee ievēroju, ka taa ir pilna. Kaa tas var buut, ja nesen izbraucaam no Riigas ar aizslēgtu tualeti un pat to sievieti nelaida uz tualeti. Tas nozīmē, ka mees vedam no Riigas 40Litru sveshu meeslu, tualetes papiira nebija un smirdēja drausmīgi.

Pie autobusa sedeklu rokturiem bija atkritumu maisini, kas mums, peec gides komandas, bija jaaiznes aaraa no autobusa un jamet konteinerii. Piem. Kad braucu ar Relax tuuri – to darīja šoferi. Jo man ir atvalinaajums un es braucu atpuusties, nevis uzkopt autobusu, kas bija netīrs jau no pasha saakuma.

Pirmajaa dienaa mees nevarējām atrast Polijaa viesnīcu – neviens nezināja – kur taa ir...Pie Poznanas – tas nozīmēja 60km no Poznanas. Tas ir apmeeram viesnīca pie Riigas – Gulbenee. Mees visi gribējām uz tualeti un gide teica, ka busim viesnīcā 23:00, bet bijaam viesnīcā tikai 00:29, jo braukājām pa šoseju apstājoties pie dazaadam viesnīcām un cilvēkiem, lai uzprasītu – kur ir musu viesnīca.
Kad tur ieradamies – izrādījās, ka nauda par mums nav pārskaitīta viesnīcai, tadeel šoferiem naacaas samaksāt no savas kabatas. Rodas iespaids, ka mees varētu arii pazust un neviens neuztrauktos, jo autobuss ir caurs un taas, kas pliist jau 1. dienaa, gide ir medmāsa, kurai nav liigumu ne ar vienu firmu un par viesnīcām nav samaksāts.

Tas pats arii bija ar viesnīcu Vācijā – gide maksāja skaidu naudu, jo administratore teica, ka nav samaksāts ar parskaitiijumu. Berlīnee vina izlaida muus pilsētā un pati aizgaja nezināmā virzienaa, sakot, ka tie kuri baidās, ka neatradiis viesnīcu, kas atrodas 30 – 40 min braucienaa ar metro no Berlīnes – var vinu gaidiit 21:00 pie Zoo, un vina muus aizvediis – ar metro protams, neskatotoies uz to, ka shii ir autobusu tuure. Kad 21:00 vinu sagaidījām un tikaam lidz metro – 2 cilveeki atzinās, ka visu dienu braucaa ar neizkompostrētām metro biletēm, jo neviens jau nav teicis, ka bilete ir jakompastree...sods 500 – 600EUR, ja nemaldos...
Kad jau braucaam ar metro 30 min...peekshni visiem bija jākāpj aaraa, jo izrādās, ka metro no 07.07 – 11.07 nekursee liidz musu viesnīcai...Kaa gan Gide, kas ved grupu – to varēja zinaat?...Vina saaka dusmoties, kad mees nezinājām ko dariit un teica, ka samaksaas 2, 10 EUR visiem, kas cels pretenzijas – kapeec nav pakal autobuss..Autobuss esot kaut kaadu limitu pārtērējis un jau 2 soda žetonus dabūjis, bet man par to nav jauztraucaas – es tacu atpūšos un vai tad to nevareeja paredzeet iepriekš – pirms taadu tuuri rīkoja? ..Tad vina aizveda muus uz sabiedriskaa transporta galapunktu un mees skrējām, lai uz to paspeetu...ar to arii tikaam pie viesnīcas...

Nakamjaa dienaa bija paredzēta iepirkšanās – gide teica, ka visiem jaabut 8:30 autobusaa, jo 9:00 ir valaa veikali un mums tur ir jau jaabuut, lai visu paspeetu...Kad iesolojaam laimīgi tajaa veikalaa, jeb iepirkšanās centraa, tad izrādījās, ka visi veikali ir ciet un valaa tikai no 10:00 – mums bija jāgaida 1 stunda, kuras laikaa varējām apskatit atslēgu remontu un bulku nodalu, kura bij valaa no 9:00 – kamdeel mums bija jacelaas tik agri? Gide tapat kaa par metro nebija neparko informēta.

Tas viss bija vienkārši drausmīgi.

Veel pievienoju bildes no citiem braucējiem paredzētās programmas, kuraa var redzeet, ka vini brauc nevis uz akvaparku, bet uz karuseliem, kuros ir amerikaanu kalnini – kaadi nemaz tajaa Tropical Islands nebija. Vispaar arii otra viesnīca, kas bija pie Tropikal Islands bija nevis 2 km attālumā, bet 10 – 15 km caur mezu...Mees domājām, ka varēsim iet uz akvaparku nakti, jo 2 km var aiziet ar kajaam, bet izrādās, ka vina meloja...Shoferi arii teica, ka caur mezu naktii nav veerts iet taadu gabalu...Un piedaavaja muus aizvest...Gide teica, ka pacik autobusam ir 9 stundas jastaav, tad šoferi var muus aizvest, bet savākt var tikai no riita vai arii mums tad pašiem ir janaak nakti caur mezu uz viesnīcu. Negribas arii neko teikt, ka pusdienas bija tikai pa dienu un gide solīja, ka viesnīcā bus restorāns, kur mees varēsim paeest, pacik siltaa uudens nav un visi citi produkti jau bija saboaajushies, liidz 3 dienas vakaram, bet izraadiijas, ka restorāns nestrādā un var dabuut tikai alu

Man visu laiku bija jaautraucaas. Par ko es maksāju naudu – par meliem?
Lūdzu neuzķeraties uz taml. firmām, kas caur INDI un Ozolciema tūri, kas varbūt ir tŗi neko uzņēmumi, tirgo biletes uz Averojas braucienu, kas ir galīgi garām...

M

Vairāk sūdzības par Averoja

Komentāri (15)

L Laura 27.03.2008

Ārprāts!

M Milda 17.06.2008

Izlasot šo sūdzību, ir sajūta, ka to ir rakstījusi ar dzīvi neapmierināta kundzīte, kurai vainīgi ir visi citi, tikai ne pati. Esmu braukusi trīs ekskursijās uz eiropu ar autobusu un visās ir tāda pati kārtība, ka apstāšanās, lai nokārtotu dažnedažādas vajadzības ir apmēram ik pēc 3-4 stundām. Man tas neliekas nekas briesmīgs, jo mēs esam pieauguši cilvēki un kaut kādai kārtībai ir jābūt. Kas notiks, ja katrs no 40 cilvēku grupas iedomāsies pieprasīt šoferītim lai apstājas tieši tad, kad viņam kaut ko vajag. Tā jau līdz Vācijai būs jābrauc vismaz 3 diennaktis. Un te nu atkal kundzītei būtu par ko uzvilkties - kas tie par šoferīšiem, kas tik lēni brauc :)). Par atkritumu maisiņiem runājot - šoferīši nav apkopēja, viņi savu darbu dara vadot autobusu un rūpējoties par ceļotāju drošību brauciena laikā. Man nekādas grūtības nesagādā iznest no autobusa atkritumu maisiņu, kuru pati esmu piepildījusi, bet laikam citiem tas liekās ļoti smags darbs. Ja tik ļoti negribās to maisiņu iznest, tad varbūt šo problēmu var atrisināt citādi - vienkārši neko tai maisiņā nelikt. Nebūs atkritumu, nebūs problēmu :).
Lai gan man katrā no braucieniem ir gadījies sastapt vismaz pāris cilvēkus ar šādu attieksmi pret apkārtējiem un dzīvi. Iespaidi nav tie labākie, viņi bojā prieku par ekskursiju ne tikai sev, bet arī apkārtējiem, viņi ir vienkārši kaitinoši. Varbūt tādiem cilvēkiem vajadzētu izvēlēties dārgākas ekskursijas, tagad iespēju ir daudz, samaksāsiet pāris tūkstošus, visur pēc jums novāks, visi jums izdabās, viesnīcās jums laipni izpalīdzēs apkalpojošais personāls, tikai par to visu vajadzēs attiecīgi samaksāt. Esmu 100% pārliecināta, ka tad no jūsu puses atkal tiks izgāzta žults par to, cik dārgi, cik... (varianti n-tie).
Mans ieteikums - mainiet savu attieksmi pret apkārtējiem un pasaule uzsmaidīs arī jums!
Lai izdodās!!!

L Laura 18.06.2008

Nav taisnība pēdējam komentam, mēs braucām uz Poliju ar Credo Tūri, tur pilnīgi bija pretstats autores aprakstītajam - Autobusā varēja iet uz tualeti mierīgi, ko arī darījām, jo mums bija mazi bērni, un arī pieaugušie pasažieri mierīgi gāja, durvis nebija aizslēgtas. Atkritumus pieturās izvāca šoferi. Mums tieši gide vēl laipni palūdza censties autobusu nepiemēslot, jo šoferīši ļoti mīl savu autobusu un to vienmēr tur tīrībā. Mierīgi varējām pa autobusu staigāt zeķēs, jūtoties komfortabli.
Un visā visumā brauciens tieši apkalpošanas un komforta ziņā bija uz 10 ballēm.

L Lalala 12.07.2008

Ir nu gan kantoris! Un gide-medmāsa! Esmu braukusi ar Impro un Relakstūri, tur gan tamlīdzīga attieksme no gida puses nav iedomājama, brr..

O olla 12.07.2008

tikaj ne ar impro

D Duda 03.09.2008

Ja cilvēks nemāk atvērt muti un aizvērt to kādam citam, tad nevajag sūdzēties.Aiz sevis kundzīt ir jānovāc.Ja grib, lai aiz tevis vāc maksā, lai ņem līdz apkopēju.
Es mācos par tūrisma pakalpojumu speciālistu un zinu, ka šādas lietas darbā nav pieļaujamas.Tas maksā pārāk dārgi - ar karjeru, un ne tikai.Tas, ka WC apmeklēšana ir ik pēc 3, 5 - 4 h ir standarts.Un par tiem soda žetoniem.Autobusam ir ripa, kurā uzrādās it viss, apstāšanās vietas, km/h, ilgums cik stāvets uz vietas.Ja nobraukts pa daudz, šoferiem par to ir jāatbild.Autobusam ir noteikts stundu daudzums cik diennaktī var nobraukt!!!

J Jana 03.09.2008

Murgs, atgādina Ozolciema pēdējā laika gājienus...

B bitiite-san 04.11.2008

Kā komentāros var kaut ko pārmest par čīkstēšanu?
Tieši tam tūrfirmas ir domātas, lai MAN ne par ko NEBŪTU JĀDOMĀ. Es nopērku visu gatavu un miers. Un tikai izbaudu. Kāpēc man jāmaksā par vienu lietu, bet pretim saņemu ko pavisam citu??? pilnīgas muļķības. Bez tam vecā frāze - klients ir noteicējs.
Un ja man vajag uz wc ik pēc stundas, tad es to drīkstu darīt un ne jau kaut kāda medmāsa to var aizliegt.

V volvo ipašnieks 28.08.2009

paldies par info. ņemšu vērā un izmantošu citas tūrkompānijas

A Antra 02.10.2009

Pirmkārt, klients ir klients tad, ja samaksā konkrētu summu par braucienu un tā servisa robežās, ko objektīvi var nopirkt. SPA Pieczvaigzņu kūrortviesnīca Madeiras salā nebūs tas pats kas autobusu brauciens uz Čehiju. Piekrītu, servisam un attieksmei ir jābūt pretīmnākošai un pozitīvai. Tai pat laikā atzīmēšu, ka klients nav noteicējs un tūraģenti nav pakalpiņi, kuriem jāizdabā katra subjektīvajām vēlmēm grupas brauciena laikā. Pie tam, arī klientam ir jāuzvedas kulturāli, un nav vairs tie laiki, kad atspert ar kāju durvis un pieprasīt atlaides, pie tam izsakot visas personīgās negācijas aģentam, kuram ir vēl 15 šādi cilvēki dienā. Domāju, ka šīs sajūtas sapratīs jebkurš tūrismā esošais darbonis.Protams, katrs par iemaksāto naudu vēlas servisu, un šeit sūdzība vietā. Būsim civilizēti- kā viena, tā otra puse, un ticiet man, tas dos daudz vairāk pozitīvā.

I Iveta 07.12.2009

Esmu vairākas reizes izmantojusi Averojas pakalpojumus un vienmēr palikusi ļoti apmierināta. Tur strādā cilvēki, kuriem rūp klienti. Cita lieta, ka šim uzņēmumam ir sadarbība arī ar citām tūrisma pakalpojumus piedāvājošām firmām, kā, piemēram, Ozolciema tūre, par kuru daudz interesantu nostāstu klīst.
Varu ieteikt tikai vienu - izvēloties ceļojumu, jāpiedomā pie tā, kāds tūroperators to piedāvā. Ne vienmēr jums atmaksāsies ietaupīt dažus latus.

A Agnese 01.12.2010

Mans pirmais ceļojums ar Averoju būs arī pēdējais ar viņiem. Maršruta laiki bija ļoti slikti izplānoti, visur kavējām, vienmēr ieradāmies par vēlu, līdz ar to apskates objektiem laika atlika ļoti maz. Diena, kura tika veltīta Venēcijai, jebkuram tūristam varētu asociēties ar vismaz 6 h pastaigu par skaisto pilsētu. Reālajā dzīvē tās bija knapas 3 h, no kurām 0, 5 h piespiedu kārtā bija jāpavada stikla pūtēju darbnīcā. Piespiedu kārtā tādēļ, ka pie gides atradās savāktā nauda par gondolu braucienu. Rekomendācijas, visus plānotos stikla pirkumus izdarīt konkrētajā veikalā, lika justies kā slaucamam aitu baram. Ja šo lasa kāds no cien. firmas pārstāvjiem, stikla pūšanu var redzēt arī Līvānos, tādēļ nav jābrauc pāri puseiropai.
Ja vēlaties redzēt Itāliju, Averojas piedāvātais maršruts http://averoja.lv/lat/bus/index.php?23374&year=2011 nav īsti labākā izvēle. No visiem apskates objektiem patiesi es izbaudīju un jūtos redzējusi tikai Florenci, dēļ tā, ka tur bija vietējais gids un bija brīvais laiks, kurš ir garāks par 30 minūtēm.

Esmu braukusi ar citām firmām, tā kā ir ar ko salīdzināt. Pagaidām labākais brauciens ir bijis ar Impro, kur tiešām varēja ne par ko nesatraukties un atpūsties, visur mēs bijām laikā, maršruts labi izplānots, varēja gan kultūru baudīt, gan lielveikalā pārtiku iepirkt.

p.s nestrādāju nevienā tūrisma firmā, esmu tikai tūrists, kurš vēlas atvaļinājuma laikā kvalitatīvi atpūsties nevis vilties.

I Ilze 30.09.2011

Man pirmais brauciens arī būs pēdējais ar Averoju, autobuss netīrs, gide nekompitenta un apskates objektā lozējām vietas, kurš ies un kurš nē, jo visiem nebija rezervēta ieeja, diemžēl ļoti vīlos

E ella 15.12.2011

Tādēļ iesaku izvēlēties firmas ar stabilām tradīcijām.piem.RELAKS TURE.tās iepriekš minētās savāc visu '' kas pāri paliek'', tādēļ arī publika raiba un neprognozējama.un gidi tāpat.Ozolciems - ar viņiem braucu uz Ungāriju, gide bija nekāda, un braucēji nedisciplinēti.turpmāk neeksperimentēšu, mana izvēle RELAKS TURE!!!

I ilzea 28.06.2012

Braukšu ar Averoju pirmo reizi, tāpēc palasīju atsauksmes. Nu, nezinu, ko domāt. Pa telefonu bija ļoti laipnas meitenes, lūdzu rezervēt konkrētas vietas autobusā, man apsolīja. Pēc mēneša intereses pēc pajautāju par vietām, izrādās, manas vietas atdotas citiem, kas pieteikušies pēc manis. TĀ JU IR PIRMĀ VILŠANĀS! Kas būs tālāk?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes