www.sudzibas.lv Autoserviss Brēžas 3, 10. garāža Komunikācijas trūkums/pašdarbība

Autoserviss Brēžas 3, 10. garāža - Komunikācijas trūkums/pašdarbība

Sākšu ar to, ka bijusi vairākkārtēja sadarbība (vismaz 5 reizes) , un darbs vienmēr bijis labi padarīts, šī reize tādā ziņā nebija izņēmums.
Tomēr grūti paklusēt pēc pēdējām divām pieredzēm. Aizvedot auto, notiek vienošanās par kaut kāda darba veikšanu. Bet kad darbs ir izdarīts, izmaksas krietni pārsniedz tās, kas tika plānotas, jo notiek patvaļīga darba apjoma palielināšana, balstoties uz servisa darbinieka viedokli vai iepriekšēju pieredzi. Pēc tam notiek skaidrošanās, pēc kuras būtībā tiek secināts, ka viens zvans klientam procesa vidū būtu visticamāk viss, ko vajadzēja. Šī saruna notika jau pirmspēdējā reizē, kad rēķins 'uzauga' no ~200 uz ~350 eur. Attiecīgi pēdējā reizē situācija ļoti līdzīga, tikai summas jau nespētu atstāt nevienu vienaldzīgu - no ~300 uz ~1000.
Gribētu redzēt, kā reaģētu tie paši cilvēki, ja situācija būtu apgriezta - pēdējās piecās minūtēs uzzini, ka plus mīnus mēnešalga jāatstāj un citu reālu, racionālu variantu vairs nav. Šoreiz lai paliek ar to, ka tā bija pēdējā reize, kad tur dodos un šāda antireklāma.

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 24.11.2020

Kadu komunikaciju Jus gribejat sanjemt garaazhaa?

N nothing personal 25.11.2020

Lai potenciālie vai esošie klienti vērtē, kur doties. Ne visiem pa kabatai ir ražotāja vai pārstāvja servisi. Un šādi kantori mazajās pilsētās ir normāla parādība, bieži tā ir parastā mirstīgā izvēle.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes