Autobalta.com - Slikts servis. Neatmaksā naudu, ja pati mājas lapa anulē pasūtījumu.
Pie autobalta.com pasūtīju riepu, atnāca rēķins, rēķinu apmaksāju . Nākamajā dienā, saņēmu no viņiem vēstuli, ka pasūtījums anulēts. Atbildēju viņiem kā anulēts, ja par pasūtījumu ir samaksāts? Kā arī jautāju, kad atgriezīs naudu. Atbildi nedēļas laikā tā arī nesaņēmu. Pēc tam mēģināju sazināties pa telefonu, atbildēja, ka paskatīsies. Pagājusi nedēļa , naudas vēljoprojām nav atskaitīta atpakaļ.
Līdz ar to neiesaku ar viņiem sadarboties.
Komentāri (4)
pagaidam nebija ar viniem problemu, visur maksaju tikai pec sanemsanas...
Šī situācija ar Autobalta.com ir tipisks piemērs slikti organizētai klientu apkalpošanai un necieņai pret klienta naudu.
Mana doma par situāciju:
Pasūtījuma anulēšana bez skaidra pamatojuma pēc apmaksas saņemšanas ir ļoti slikta prakse, kas rada pamatotu neuzticību.
Naudas atmaksas kavēšanās — nedēļa bez atbildes ir jau pārmērīga.
Telefona saziņa, kas nesniedz konkrētas atbildes, tikai pasliktina situāciju.
Ko iesaku darīt?
1. Rakstīt oficiālu prasību-pieteikumu Autobalta.com
Skaidri norādi:
kad veikta apmaksa,
kad saņemts paziņojums par anulēšanu,
pieprasiet atmaksu nekavējoties (piemēram, 7 dienu laikā),
brīdiniet par turpmākām darbībām, ja nauda netiks atmaksāta (sūdzība PTAC vai tiesvedība).
2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja uzņēmums neatsaucas, PTAC var palīdzēt piespiest atmaksāt summu.
3. Publicēt atsauksmes par pieredzi
Tas palīdzēs brīdināt citus klientus un veicinās uzņēmuma atbildību.
Šī situācija ar Autobalta.com ir tipisks piemērs slikti organizētai klientu apkalpošanai un necieņai pret klienta naudu.
Mana doma par situāciju:
Pasūtījuma anulēšana bez skaidra pamatojuma pēc apmaksas saņemšanas ir ļoti slikta prakse, kas rada pamatotu neuzticību.
Naudas atmaksas kavēšanās — nedēļa bez atbildes ir jau pārmērīga.
Telefona saziņa, kas nesniedz konkrētas atbildes, tikai pasliktina situāciju.
Ko iesaku darīt?
1. Rakstīt oficiālu prasību-pieteikumu Autobalta.com
Skaidri norādi:
kad veikta apmaksa,
kad saņemts paziņojums par anulēšanu,
pieprasiet atmaksu nekavējoties (piemēram, 7 dienu laikā),
brīdiniet par turpmākām darbībām, ja nauda netiks atmaksāta (sūdzība PTAC vai tiesvedība).
2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja uzņēmums neatsaucas, PTAC var palīdzēt piespiest atmaksāt summu.
3. Publicēt atsauksmes par pieredzi
Tas palīdzēs brīdināt citus klientus un veicinās uzņēmuma atbildību.
Šprota tev opā