www.sudzibas.lv Auto Īle un Herbst Rīgā Servisa pieņēmējs, darba kvalitāte

Auto Īle un Herbst Rīgā - Servisa pieņēmējs, darba kvalitāte

Vēlos sūdzēties par nākamo apmkelējuma reizi šajā, dārgajā, bet pagaidām tik aizdomīgi kvaliatatīvajā servisā.
Es biju reālā pārlaimē, kad servisa pieņēmējs, pēc pavisam mazas stīvēšanās piekrita pieņemt manu ne-VW automašīnu. Braucu ar SEAT un tā tomēr ir VW grupa un problēma, pēc simptomiem,bija mehāniska.Tā, ka diezgan jau loģiski, ka pieņēma. Loģiku vai atasucību autoservisos gadās redzēt reti. Mans iepriekšējais, it kā arī labais un ilgi meklētais serviss mani bija atšuvis, jo čalim vnk bija slinkums izbraukt un paklausīties kas tad tur īsti grab.
Problēma izrādījās ar ātrumkārbas buksi, kas pa 10 gadiem bija izbeigusies un tāpēc kārba uz bruģa sitās tur, kur tai nevajadzēja sisties.
Stāsts ir par to, ka ne tikai servisa pieņēmējs bija ļoti atsaucīgs un vienkārši viegli komunicējams cilvēks, bet arī servisa meistars, pirms mašīnas pieņemšanas, piekrita kopā izbraukt apkārt kvartālam un paklausītties, kura tieši skaņa man rada bažas, kas ļāva saprast, kas vispār ir jālabo. Pilņigi pieļauju, ka var būt gadījums, kad šādi paklausoties meistars pateiks, ka problēma ir niecīga un ka ar to var mierīgi vēl braukt pus gadu, paņems kaut kādu naudu par ātro diagnostiku un visi būs apmierināti.
Manā gadījumā vaina tika gan konstatēta, gan atrisināta ļoti ātri un remonta izmaksas bija adekvātas
Te gan jāatzīmē, ka darba stunda šeit maksā krietni virs vidējā,vai pat x2 salīdzinot ar vienu otru citu, pat dīlera servisu. Bet cik maksā nervi, iztērētais laiks un nevajadzīgi nomainītās detaļas, ja īsto vainu neatrod uzreiz?
Teiksiet, ka tas ir tikai normāli un Tā vajadzētu būt visur? Protams, ka vajadzētu!

Es domāju, ka lielākā daļa no autobraucējiem, kas remontējas par savu, nevis uzņŗemuma naudu, piekritīs, ka autoservisi Latvijā ir ļoti liela sāpe. Iemesls tam ir, gan tehniski izglītotu cilvēku trūkums, gan arī vnk cilvēka daba. Jo ir tikai cilvēcīgi ar laiku sākt taisīt brāķi, ja zini, ka klients vairumā gadījumu tā pat nav spējīgs konstatēt, ko un cik labi tu tur esi sataisījis un vai vispār esi kaut ko taisījis vai mainījis.

Tāpēc ir patīkami, ka Auto Īle un Herbst liek man maksāt vairāk par meistara darba stundu, nodarbina zinošus cilvēkus, kas padara darbu kvalitatīvi un beigu beigās arī ietaupa manu laiku un naudu.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes